اچ‌ تی‌ سی یو 12 توسط ورایزن تایید شد

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ورایزن تایید کرده که یو ۱۲ به عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت اچ‌تی‌سی با نمایشگر ۶ اینچی بدون حاشیه راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

در حالی‌که سونی، سامسونگ، هواوی و شیائومی از گوشی‌های پرچم‌دار خود در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرده‌اند و بسیاری برای معرفی ال‌جی جی ۷ تینک کیو (LG G7 ThinQ) و وان‌پلاس ۶ (OnePlus 6) در ماه اردیبهشت لحظه‌شماری می‌کنند، هنوز دو برند بزرگ پیرامون پرچم‌دار جدید خود سکوت اختیار کرده‌اند. اچ‌تی‌سی از جمله سازندگانی است که گوشی جدیدی را برای سال ۲۰۱۸ توسعه می‌دهد و از آنجایی‌که این شرکت تایوانی با بحران مالی مواجه است، امسال باید تمامی تلاش خود را جهت فروش مناسب محصولاتش در بازار موبایل به کار بگیرد.

جانشین اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس که احتمالاً با نام تجاری یو 12 یا یو 12 پلاس معرفی خواهد شد، به‌تازگی در وب‌سایت اپراتور ورایزن در ایالات متحده فاش شده است. وب‌سایت ورایزن از تصویر گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ استفاده کرده تا  مشخصات پرچم‌دار آینده شرکت تایوانی را ارائه کند. اپراتور ورایزن جدیدترین عضو از سری «یو» را یو ۱۲ می‌نامد. 

صرف‌نظر از نام تجاری پرچم‌دار جدید این شرکت، یو ۱۲ به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن WQHD مجهز خواهد بود؛ نوع نمایشگر Super LCD ذکر شده است. در وب‌سایت ورایزن، همچنین اشاره می‌شود جانشین یو ۱۱ پلاس طراحی بدون حاشیه خواهد داشت؛ ضمن اینکه مشخص شده است صفحه‌نمایش با یک لایه شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود.

اچ تی سی یو 12

سیستم‌عامل اندروید اوریو روی پرچم‌دار جدید شرکت تایوانی اجرا خواهد شد؛ رابط‌کاربری نیز با پوسته سنس اچ‌تی‌سی شخصی‌سازی خواهد شد. آن‌طور که پیداست، گوشی یو ۱۲ از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد که از شارژ سریع ۱.۰ کوالکام پشتیبانی می‌کند؛ البته بعید است این موضوع صحت داشته باشد و احتمالاً اچ‌تی‌سی گوشی جدیدش را با پشتیبانی از آخرین نسخه از فناوری Quick Charge کوالکام ارائه خواهد داد. مدل مذکور موفق به دریافت گواهی IP68 شده است که مقاومت بدنه را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تضمین می‌دهد. از دیگر تناقض‌های موجود در وب‌سایت ورایزن، پشتیبانی جانشین یو ۱۱ از LTE Cat 12 است؛ در حالی‌که پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی از LTE Cat 18 پشتیبانی می‌کند.

در وب‌سایت ورایزن، به عرضه جانشین یو ۱۱ با دوربین دوگانه اشاره نشده است؛ هرچند در گمانه‌زنی‌های گذشته، اعلام شده بود یو ۱۲ اولین گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی با دوربین دوگانه خواهد بود.

هنوز مشخص نیست آیا به جزء یو ۱۲، پرچم‌دار دیگری توسط این سازنده تایوانی معرفی خواهد شد یا خیر. سال گذشته، دو گوشی پرچم‌دار توسط این شرکت از سری «یو» عرضه شده بود اما در شایعات اخیر، اشاره می‌شود که یو ۱۲ یا یو ۱۲ پلاس تنها گوشی رده‌بالایی است که مقامات اچ‌تی‌سی برای سال ۲۰۱۸ درنظر گرفته‌اند. البته به جزء این مدل، گوشی‌های دیگری از جمله دیزایر ۱۲، دیزایر ۱۲ پلاس و یو ۱۱ آیز توسط اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات