نسخه محدود انتقام‌جویان گوشی وان‌ پلاس 6 عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خبرگزاری ددلاین در یک گزارش جدید، عرضه نسخه محدود گوشی وان‌پلاس ۶ را با طرح فیلم انتقام‌جویان تأیید کرده است.
تبلیغات

شرکت وان‌پلاس برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود در ماه آینده میلادی آماده می‌شود و گمانه‌زنی‌ها پیرامون جانشین وان‌پلاس ۵ تی طی این مدت، افزایش یافته است. علاوه‌بر معرفی وان‌پلاس ۶، شایعه شده است که ایربادهای بی‌سیم جدیدی توسط این شرکت چینی ارائه خواهد شد.

البته وان‌پلاس، قرار است با رونمایی از یک نسخه خاص OnePlus 6 طرفداران را هیجان‌زده کند؛ آن‌طور که پیداست، این گوشی در یک نسخه محدود با طرح فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) عرضه خواهد شد. زمزمه‌هایی مبنی بر رونمایی از نسخه خاص گوشی جدید وان‌پلاس طی هفته گذشته منتشر شده بود و به‎نظر می‌رسد که این موضوع تأیید شده است.

آن‌طور که پیداست، شرکت وان‌پلاس موفق شده با مارول (Marvel) همکاری کند و به همین جهت، اجازه یافته است تا نسخه محدودی از گوشی پرچم‌دار خود را با طرح انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت توسعه دهد. براساس گزارش ارائه شده توسط ددلاین، این گوشی در انگلستان عرضه خواهد شد و نسخه محدود وان‌پلاس ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری خواهد بود.

از آنجایی‌که گوشی وان‌پلاس ۶ در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) معرفی خواهد شد؛ انتظار می‌رود نسخه محدود این پرچم‌دار با طرح مذکور به زودی رونمایی شود. با این‌حال، فیلم مذکور برای اکران در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) درنظر گرفته شده است. شرکت‌ وان‌پلاس، گوشی جدیدش را در ایالات متحده یا دیگر کشورها نیز ارائه خواهد داد و مدل «مخصوص» آن نیز ممکن است تنها در یک بازار عرضه نشود.

باید توجه داشته باشید که موجودی گوشی وان‌پلاس ۶ بسیار محدود خواهد بود؛ مانند نسخه‌ای که از وان‌پلاس 5 تی با طرح «جنگ ستارگان» ارائه شده بود. شرکت چینی در حال‌حاضر، تأیید کرده است که گوشی جدیدش با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد و با توجه به افشای تصویری از وان‌پلاس ۶ در DxOMark، انتظار داریم این مدل به دوربین دوگانه قدرت‌مندی مجهز شده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات