اسنشال به دنبال بهبود دوربین پرچم‌دار جدید خود است

سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرپرست بخش طراحی صنعتی در اسنشال ابراز امیدواری کرده است که گوشی جدید این شرکت در زمینه عکاسی‌، حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.
تبلیغات

تا پیش از اینکه آیفون ۱۰ (iPhone X) توسط اپل معرفی شود، اسنشال فون یک محصول منحصر به فرد محسوب می‌شد؛ گوشی اسنشال به عنوان اولین دستگاه، از ناچ (به بریدگی کوچک در بالای نمایشگر گفته می‌شود) برخوردار شده بود. با این‌حال، اسنشال فون اندی رابین با یک مشکل جدی دست و پنجه نرم‌ می‌کند و آن هم، عملکرد دوربین است.

گوشی ماژولار اسنشال به دوربین دوگانه مجهز شده است اما هنگامی‌که عملکرد آن‌را با پرچم‌داران مطرح بازار مقایسه کنید، متوجه خواهید شد این مدل حرف چندانی برای گفتن ندارد! برنامه دوربین، فاجعه‌آمیز بود؛ اما شرکت اسنشال تلاش کرد تا آن‌را پس از عرضه رسمی اسنشال فون، بهبود دهد.

با این‌حال اگر به طراحی گوشی اسنشال فون علاقه‌مند هستید و تصمیم دارید تا گوشی جدیدی با برند «اسنشال» خریداری کنید، بهتر است تا عرضه پرچم‌دار جدید این شرکت منتظر بمانید؛ زیرا استارتاپ توسعه یافته توسط اندی رابین از مشکلات اسنشال فون در زمینه عکاسی آگاه است و تلاش دارد که در جانشین اسنشال فون پی‌اچ وان (Essential PH-1) دوربین را بهبود دهد.

لیندا جیانگ که سرپرست بخش طراحی صنعتی در اسنشال است، به خبرگزاری بیزینس‌‌اینسایدر اعلام کرده که این شرکت آمادگی دارد تا به وعده‌ی خود عمل کند. در همین رابطه، وی اشاره کرده است:

در مجموع (در رابطه با گوشی اسنشال فون) یکی از مواردی که با آن مواجه شدیم، مربوط به کیفیت دوربین بود. ما به دنبال آن هستیم تا در نسل جدید، عملکرد دوربین بهبود پیدا کند و اطمینان داشته باشید که به نظرات مشتریان و مشکلات آن‌ها توجه داریم ... ما قصد داریم تا آن‌را به محصول بهتری برای شما تبدیل کنیم.

در حال‌حاضر، مشخص نیست گوشی جدید استارتاپ اندی رابین در زمینه عکاسی چه قابلیت‌هایی را ارائه خواهد داد. با توجه به آنچه که از این شرکت سراغ داریم، بعید نیست دومین گوشی ساخت اسنشال در تابستان سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی معرفی شود؛ البته پیش‌بینی زمان معرفی این گوشی دشوار به‌نظر می‌رسد زیرا تنها یک گوشی توسط اسنشال رونمایی شده است.

باید اشاره کرد که گوشی اسنشال فون به رغم تخفیف‌های فراوان و کاهش قیمت آن چندین ماه پس از عرضه رسمی، فروش خوبی نداشته است. مدتی پیش IDC اعلام کرده بود که تنها ۸۸ هزار واحد از گوشی ساخت اسنشال در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شده است که در مقایسه با سایر پرچم‌داران اندرویدی، به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست. با این‌حال، مدل مذکور طراحی متفاوتی دارد و  با اتصال ماژول، امکان ارتقای قابلیت‌های این دستگاه فراهم شده است؛ به عنوان مثال، یک ماژول برای عکاسی 360 درجه معرفی شده است که تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران به همراه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات