تصاویری از گوشی گیمینگ بلک‌ شارک شیائومی فاش شد

شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از گوشی گیمینگ بلک شارک منتشر شده که از عرضه آن با طراحی متفاوت حکایت دارد. این مدل با همکاری شیائومی توسعه یافته است.
تبلیغات

گوشی گیمینگ بلک شارک که با حمایت‌ شیائومی توسعه یافته، در یک تصویر شماتیک به نمایش گذاشته شده است. بلک شارک به‌صورت رسمی تأیید کرده است که این مدل را جمعه هفته آینده در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین‌ماه) معرفی خواهد کرد و با ارائه‌ی تصویر شماتیک، بخشی از المان‌های طراحی گوشی مذکور توسط شرکت سازنده تأیید شده است.

با توجه به تصویری که اخیراً به‌ دست آمده، انحنای گوشه‌های فریم بلک‌ شارک بیشتر از مدل‌های معمولی است که در بازار عرضه می‌شود. طراحی خاص این مدل باعث شده است گوشی گیمینگ جدید شیائومی، هشت وجهی باشد؛ به همین جهت، شیائومی نوارهای پلاستیکی آنتن را در بالا و پایین فریم گوشی جای داده است و شاهد استفاده از چهار نوار خواهیم بود که برای آنتن‌دهی بهتر گوشی در نظر گرفته شده است. در گوشه‌ی سمت چپ بالای گوشی بلک‌ شارک، آنتن‌های مربوط به GPS و وای‌فای گنجانده شده و گوشه سمت راست به LTE اختصاص یافته است. آنتن‌های موجود در گوشه سمت راست در پایین گوشی برای Wi-Fi MIMO درنظر گرفته شده است و در گوشه سمت چپ در پایین فریم آن مجدداً شاهد تلاش‌های شرکت سازنده جهت بهبود پوشش‌دهی این مدل در استفاده از نسل چهارم ارتباطی هستیم. با اینکه تصویر به‌دست‌آمده، شماتیک است، بلک شارک مدتی بعد دقت آن‌ را تأیید کرده و مدعی است که این چینش باعث بهبود آنتن‌دهی گوشی گیمینگ جدیدش می‌شود؛ حتی در صورتی‌که گوشی را در دست بگیرید.

شیائومی بلک شارک

تصویر رسمی دیگری که از این گوشی به‌ دست آمده است، جزئیات بیشتری از طراحی احتمالی بلک شارک ارائه می‌دهد؛ این‌طور که پیدا است در لبه‌ی سمت راست گوشی، دکمه‌ی پاور جای گرفت. در متن تصویر منتشرشده، اشاره می‌شود که «بلک‌ شارک برای رقابت متولد شده است». 

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گوشی گیمینگ شیائومی، باید گفت که بلک‌ شارک به سیستم‌روی‌چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز خواهد بود؛ این موضوع به‌صورت رسمی تأیید شده است. می‌توانید این گوشی گیمینگ را با ۶ یا ۸ گیگابایت رم خریداری کنید و با رؤیت شدن بلک شارک در آزمون AnTuTu، فضای ذخیره‌سازی تنها ۳۲ گیگابایت اعلام شده است. انتظار داریم این مدل به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده باشد که رزولوشن احتمالی آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل خواهد بود.

شیائومی بلک شارک

قابلیت‌های نرم‌افزاری گوشی، چندان مشخص نیست؛ اما انتظار داریم گوشی گیمینگ بلک‌ شارک با سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو و برخی از قابلیت‌های رابط‌ کاربری MIUI شیائومی ارائه شود. در رابطه با قیمت‌گذاری گوشی جدید بلک‌ شارک اطلاعات رسمی چندانی ارائه نشده؛ حتی قیمت این مدل اعلام نشده است. بااین‌حال انتظار داریم جدیدترین گوشی گیمینگ اندروید با قیمت قابل رقابت با مدل «ریزرفون» ارائه شود. در نهایت، اعلام شده است که JD.com به‌عنوان خرده‌فروش رسمی برای عرضه این مدل فعالیت خواهد کرد و تا سه سال آینده، محصولات شرکت بلک شارک را تبلیغ می‌کند.

برخلاف تصویری که پیش‌تر از گوشی گیمینگ جدید شیائومی فاش شده بود، این مدل فاقد دکمه‌ی آنالوگ و ... خواهد بود؛ شرکت سازنده ادعا می‌کند گوشی جدیدش از طراحی بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود و از نظر طراحی، یکی از بهترین‌های بازار به شمار خواهد رفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات