ال جی جی 7 در تصاویر رندری به نمایش گذاشته شد

دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تصاویر رندری تازه منتشر شده، پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۷ را با بریدگی در بالای نمایشگر مانند آیفون ۱۰ و حاشیه‌های باریک به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

عرضه گوشی‌های هوشمند با بریدگی در بالای نمایشگر به یک روند مطرح تبدیل شده شده است؛ ناچ را می‌توان کلید گمشده سازندگان برای افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه عنوان کرد! بدین شکل، همچنان می‌توان دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب را در پنل جلوی گوشی جای داد؛ بدون آنکه نیاز به حفظ حاشیه‌ی بالای نمایشگر باشد.

ال جی جی 7

شرکت ال‌جی نیز که رونمایی از پرچم‌دار جدیدش را به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ موکول کرده است، تصمیم دارد تا جانشین ال‌جی جی ۶ را با طراحی کاملاً متفاوتی ارائه دهد. براساس شایعات، پرچم‌دار آینده شرکت کُره‌ای با نام تجاری «جی ۷» عرضه خواهد شد و احتمالاً در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی داشته باشد. تصاویری که اخیراً فاش شده است، صحت این ادعا را تأیید کرده و گمانه‌زنی‌ها را پیرامون عرضه پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی با طراحی مشابه با آیفون ۱۰ تقویت می‌کند.

تصاویر رندری که اخیراً فاش شده، رسمی نیست؛ با این‌حال، تصاویر مذکور توسط @OnLeakes - افشاگر معروف - منتشر شده است که عملکرد قابل‌قبولی در افشای گوشی‌های جدید دارد. تصاویری که توسط این شایعه‌پرداز ارائه شده است، تأیید می‌کند جانشین ال‌جی جی ۶ با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد؛ هر چند به دلیل خاموش بودن صفحه‌نمایش، تشخیص این بریدگی چندان آسان نخواهد بود. مطابق با دیگر گوشی‌های اندرویدی که طراحی شبیه به آیفون 10 دارند، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف نشده است؛ با این‌حال، ضخامت حاشیه‌ی موجود در پایین نمایشگر بسیار باریک است. باید اشاره کرد که امکان پوشاندن فضای خالی اطراف بریدگی وجود دارد.

ال جی جی 7

در تصاویر به‌دست آمده، به این موضوع اشاره می‌شود پرچم‌دار ال‌جی جی ۷ با دو دکمه فیزیکی اضافه عرضه خواهد شد؛ شرکت کُره‌ای، معمولاً دکمه‌ی پاور را با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی ادغام می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا از عملکرد دکمه‌های فیزیکی اضافی در اطراف گوشی، بی‌اطلاع باشیم. حتی در صورتی‌که یکی از دکمه‌ها برای روشن و خاموش کردن ال‌جی جی ۷ کاربرد داشته باشد، یک دکمه‌ی فیزیکی دیگر در لبه‌ی سمت چپ گوشی و در زیر کلیدهای تنظیم صدا وجود دارد که کاربرد آن مشخص نیست.

براساس اطلاعاتی که به همراه تصاویر ارائه شده است، پرچم‌دار آینده ال‌جی به صفحه‌نمایش ۶ اینچی مجهز خواهد بود؛ به‌نظر می‌رسد شرکت کُره‌ای از پنل LCD استفاده کرده است و خبری از عرضه جی ۷ با پنل اولد نیست. پیش‌تر نیز شایعاتی در این زمینه منتشر شده بود؛ ایوان بلس ادعا می‌کند جانشین جی ۶ با صفحه‌نمایش از نوع MLCD+ عرضه خواهد شد که روشنایی بیشتری نسبت به پنل‌های معمول IPS LCD دارد. هرچند، مدتی بعد اعلام شد که پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی در دو نسخه با پنل LCD و OLED عرضه می‌شود. نمایشگری که برای پرچم‌دار جدید ال‌جی درنظر گرفته شده است، نسبت ابعاد ۱۹:۹ دارد که در مقایسه با صفحه‌نمایش گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ کشیده‌تر است.

ال جی جی 7

آن‌طور که ادعا می‌شود، طول گوشی جدید ال‌جی به ۱۵۳.۲ میلی‌متر خواهد رسید؛ در حالی‌که عرضه این مدل تنها ۷۱.۹ میلی‌متر است و جی ۷ ضخامت ۸.۲ میلی‌متری دارد. از آن‌جایی که در قاب پشتی، دوربین از بدنه بیرون زده است؛ ضخامت پرچم‌دار آینده شرکت کُره‌ای به ۸.۵ میلی‌متر می‌رسد. خوش‌بختانه، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر از لبه‌ی پایین گوشی حذف نشده است. در پنل پشتی، ال‌جی از ترکیب دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ هرچند، جزئیات بیشتری پیرامون دوربین اصلی هنوز ارائه نشده است.

ال جی جی 7

ال‌جی به این دلیل از معرفی جی ۷ در نمایشگاه MWC 2018 صرف‌نظر کرد که طراحی این گوشی در اوایل سال جدید میلادی به دستور مقامات شرکت کُره‌ای، از ابتدا آغاز شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات