هواوی پی 20 می‌تواند ویدیوی اسلوموشن ضبط کند

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ویدیوی فاش‌شده، به قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن پرچم‌داران پی ۲۰ هواوی اشاره دارد؛ البته جزئیات این ویژگی اعلام نشده است.
تبلیغات

هواوی به‌صورت رسمی از گوشی‌های پرچم‌دار پی ۲۰ (P20) و پی ۲۰ پرو (P20 Pro) در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) رونمایی خواهد کرد و ظاهرا اعضای جدید سری «پی» با تمرکز بر عکاسی روانه‌ی بازار خواهند شد. به‌ نظر می‌رسد هواوی پی ۲۰ می‌تواند ویدیوی صحنه‌ی آهسته ضبط کند؛ ویدیویی که اخیراً منتشر شده است، قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

در تیزر به‌دست‌آمده، هیچ اشاره‌ای به نرخ ویدیوی اسلوموشن یا رزولوشن احتمالی آن نمی‌شود؛ به همین جهت، وجه تمایز پی ۲۰ با رقبای خود از این حیث مشخص نیست. برای مقایسه، باید اشاره کرد که گلکسی اس ۹ می‌تواند ویدیوی صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم‌ بر‌ ثانیه و رزولوشن 720p به ثبت برساند؛ درحالی‌که اکسپریا ایکس‌زد ۲، قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم‌ بر ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰p ارائه می‌دهد.

در صورتی‌که هواوی از دوربین مشابه میت ۱۰ برای حداقل یک مدل از پرچم‌داران جدید خود استفاده کرده باشد، پی ۲۰ نیز می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن 120fps با رزولوشن 1080p به ثبت برساند؛ ضمن اینکه هر دو گوشی به تراشه‌ی مشابهی مجهز شده‌اند و کرین ۹۷۰ با هشت هسته‌ی پردازشی، قلب تپنده سری میت ۱۰ و پی ۲۰ است.

جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پرو تنها با امکان ثبت ویدیوی صحنه آهسته از نسل قبل متمایز نشده‌اند؛ پی ۲۰ پرو از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که بر اساس شایعات، شامل سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی رنگی، ۱۶ مگاپیکسلی مونوکروم (سیاه و سفید) و ۱۶ مگاپیکسلی تله‌فوتو است. مدل استاندارد با دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ این گوشی برخلاف نسخه «پرو» فاقد سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تله‌فوتو است. با توجه به این اختلاف، بعید نیست مدل «پرو» در ثبت ویدیوهای صحنه آهسته عملکرد بهتری داشته باشد؛ البته همان‌طور که گفته شد، این موضوع تأیید نشده و تنها حدس و گمان است.

هواوی پی 20

به‌تازگی در زومیت خواندید که جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، به ترتیب ۶۷۹ و ۸۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند. پرچم‌دار جدید هواوی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در بازار اروپا عرضه خواهد شد؛ اما مدل پرو از ۶ گیگابایت رم و حافظه مشابه بهره می‌برد. همچنین گوشی میان‌رده‌ی پی ۲۰ لایت توسط هواوی معرفی خواهد شد که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ برخلاف پرچم‌داران جدید شرکت چینی، این مدل به تراشه ضعیف‌تر کرین ۶۵۹ مجهز شده است و دوربین دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی دارد. البته مدل «لایت» اخیراً توسط نمایندگی هواوی در لهستان در وب‌سایت این شرکت با قیمت ۴۳۰ یورو فهرست شد؛ اما اکنون صفحه مربوط به این گوشی حذف شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات