پنل آیفون 5 در مقایسه با پنل آیفون 4S: نازک‌تر، محکم‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
تا معرفی آیفون نسل ششم اپل کمتر از ۶ هفته باقی مانده است و طرفداران این محصول پر رونق اپل چشم انتظار این رویداد هستند. ویدئویی که اخیرا در فضای وب منتشر شده نشان می‌دهد که پنل آیفون جدید بزرگتر، باریک‌تر و در عین حال مقاوم‌تر از نسل قبلی خواهد بود.
تبلیغات

آیفون نسل ششم اپل در زمینه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم افزاری از نسل پنجم آیفون بهتر و بهینه‌تر خواهد بود. اطلاعات مختلفی که به بیرون درز کرده حاکی از ان است که آیفون ۵، بلندتر و به لطف قابلیت ارتباطی 4G سریع‌تر خواهد بود و به خاطر داشتن رم یک گیگابایتی عملکرد بهتر و سریع‌تری خواهد داشت. همچنین بنا به گزارشات و ویدئوهای متعدد، آیفون جدید یک نمایشگر بزرگ ۴ اینچی خواهد داشت و ضخامت آن نیز کمتر خواهد بود. همه چیز فشرده‌تر است تا طرح باریک جدید به حقیقت بپیوندد.

ویدئوی زیر نشان می‌دهد که حتی یک دهم میلیمتر تا چه حد می‌تواند مهم باشد.

همانطور که می‌بینید، پنل جدید اپل که قرار است در آیفون بعدی استفاده شود ۱۰ درصد باریک‌تر از پنل آیفون 4S می‌باشد، ولی با این حال در مقابل خش به شدت مقاوم است.

بنا به شواهدی که وجود دارد، آیفون جدید اپل در کنفرانس خبری ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) این کمپانی رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود یک هفته پس از آن رسما راهی بازارها شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات