مشخصات فنی کامل می 5 شیائومی فاش شد

سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته شاهد انتشار شایعات متعددی در مورد گوشی جدید شیائومی یعنی می ۵ بودیم که بسیاری در انتظار معرفی آن هستند؛ البته این انتظار با توجه به سابقه‌ی بسیار خوب شیائومی طبیعی نیز هست. حالا مشخصات فنی این گوشی با ثبت شدن در لیست گوشی‌های یک فروشگاه آنلاین به طور کامل فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 با این که در روزهای گذشته شاهد فاش شدن اطلاعات بسیاری در مورد گوشی می ۵ شیائومی بودیم، اما بسیاری از مشخصات اصلی این گوشی نیز برای ما پوشیده باقی مانده‌اند. اما حالا با ثبت شدن می ۵ در لیست گوشی‌های سایت اوپومارت، شاهد فاش شدن مشخصات کامل فنی این گوشی نیز هستیم.

در این لیست شاهد مشخصات فنی می ۵ به صورت کامل هستیم که با توجه به معتبر بودن این فروشگاه می‌توان اعتبار زیادی نیز برای آن قائل شد. بنابر این لیست، می ۵ دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. به علاوه پرچمدار جدید شیائومی در سه نسخه‌ی دارای حافظه‌ی داخلی ۶۴،۱۶ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

oppomart 4ed3b

 از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل، دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسل و باتری بزرگ ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. همچنین می ۵ شیائومی در دو رنگ مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد.

در نهایت شاهد ثبت قیمت ۵۹۹ دلاری برای این گوشی هستیم که در مقایسه با پرچمداران گذشته‌ی این شرکت قیمت بسیار بیشتری دارد. البته گفتنی است این سایت همواره قیمت گوشی‌ها را قبل از معرفی اندکی بیشتر از قیمت واقعی محصول اعلام می‌کند.

به نظر می‌رسد زمان زیادی تا معرفی پرچمدار جدید شیائومی نمانده است و به زودی شاهد معرفی می ۵ خواهیم بود.

نظر شما در مورد گوشی جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات