تبلیغ آزاردهنده‌ی اپل در اپ استور برای ترغیب کاربران آیفون‌ها به خرید آیفون 6 اس

سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
کاربران آیفون‌های قدیمی می‌گویند اپل با نشان دادن نوشته‌ای تمام صفحه در اپ استور از آن‌ها می‌خواهد تا آیفون ۶ اس را خریداری کنند. این تبلیغ به گفته‌ی برخی از کاربران پس از بروزرسانی به نسخه‌ی ۹.۲ سیستم‌عامل iOS رخ داده است.
تبلیغات

کاربران آیفون‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند که به هنگام مراجعه به اپ استور تبلیغی را می‌بینند که عکس آیفون ۶ اس در آن نمایش داده شده و با نوشتن جمله‌ی «بسیار قدرتمند» از این افراد می‌خواهد تا جدیدترین نسخه از پرچمدار اپل را خریداری کنند.

کاربران آیفون‌ها معتقد هستند که این تبلیغ‌ها آن‌ها را آزار می‌دهد؛ چرا که اپل مدعی بود که قصد دارد کاربران خود را با این تبلیغ‌ها به خرید آیفون‌های جدید ترغیب کند، اما این گونه تبلیغ آن‌ها را به یک جامعه‌ی تبلیغاتی تبدیل کرده است.

با این حال تا به امروز اپل واکنشی در مورد این موضوع نشان نداده است؛ اما کاربران آیفون‌های قدیمی معتقد هستند که کاپرتینویی‌ها باید هر چه زودتر این تبلیغ را از اپ استور خود بردارند. البته اپل در گذشته نیز به تبلیغ محصولات جدید خود از طریق اپلیکیشن‌های اختصاصی مانند آیتونز و سرویس موسیقی خود پرداخته بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات