تصویر منتسب به گلکسی A9 در یک پوستر تبلیغاتی فاش شد

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا انتشار اخبار در مورد احتمال عرضه‌ی گلکسی A9 توسط سامسونگ بسیار افزایش یافته است. انتشار تصویری از گلکسی A9 نشان از این دارد که عرضه‌ی این گوشی هوشمند بیش از پیش نزدیک است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اخیرا شایعات بسیاری در خصوص احتمال عرضه‌ی گلکسی A9 در آینده‌ی نزدیک منتشر شده است. با توجه به عرضه‌ی سایر گوشی‌های هوشمند از سری A، انتشار تصویری منتسب به این محصول گمانه‌ها در خصوص عرضه‌ی این محصول در آینده‌ی نزدیک را قوت بخشیده است.

همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد این پوستر بخشی از تصاویر تبلیغاتی و معرفی مربوط به گلکسی A9 سامسونگ است که ساعاتی پیش فاش شده. در این تصویر می‌توان شماری از گوشی‌های هوشمند سری A را نیز مشاهده کرد که سامسونگ تا به امروز روانه‌ی بازار کرده است. در کنار انتشار تصویری از ظاهر فیزیکی این گوشی هوشمند، بخشی از مشخصات فنی منتسب به این محصول نیز از طریق انتشار این تصویر تایید شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده، گلکسی A9 سامسونگ از وجود صفحه‌ی نمایش سوپر امولد ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۰ در کنار حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره می‌برد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی که پیش از این اطلاعاتی در رابطه با آن فاش شده باید به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی اشاره کرد که احتمالا با لرزش‌گیر اپتیکال نیز همراه خواهد شد.

همچنین باید به حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو، ارتباط LTE و باتری ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی هوشمند از اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی استفاده خواهد کرد. البته تا زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند نمی‌توان تمام موارد مطرح شده را قطعی خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات