وال استریت ژورنال: گلکسی اس 7 سامسونگ به نمایشگر حساس به فشار مجهز خواهد شد

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال نوی میلادی، زمان معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند در روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۶ فرا می‌رسد. برخلاف سال‌های گذشته انتظار می‌رود سامسونگ نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را در کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی کند. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که کمپانی کره‌ای نسل جدید پرچمدار خود یا همان گلکسی اس ۷ را مجهز به نمایشگر حساس به فشار روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ در حال آماده کردن نسل جدید پرچمدار خود یا همان گلکسی اس ۷ است تا این محصول را پیش از موعد همیشگی آن در ماه مارس معرفی و روانه‌ی بازار کند. انتشار شایعات متعدد در خصوص این گوشی‌هوشمند نیز نشان از این دارد که معرفی گلکسی اس ۷ بسیار نزدیک است. وال استریت ژورنال گزارشی منتشر کرده که طی آن مدعی شده که سامسونگ در گلکسی اس ۷ از وجود صفحه‌ی نمایش مجهز به سنسور حساس به فشار استفاده خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده در گزارش جدید، سامسونگ در نظر دارد تا در کنار نمایشگر حساس به فشار در گلکسی اس ۷، از وجود پورت پرسرعت به منظور شارژ گوشی نیز استفاده کند.

شنیده‌ها گویای این موضوع است که اسکنر رتینا در چند نسخه‌ از گلکسی اس ۷‌های سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخلاف خبرهای پیشین منتشر شده که نشان از عرضه‌ی گلکسی اس ۷ در چهار نسخه‌ داشت، وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده که گلکسی اس ۷ در دو نسخه‌ روانه‌ی بازار خواهد شد که شامل گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج است.

به طور حتم استفاده از نمایشگر حساس به فشار در گلکسی اس ۷ این موضوع را در اذهان علاقمندان به فناوری تداعی می‌کند که سامسونگ در پی عقب نماندن از اپل است. اپل در شهریور ماه با معرفی آیفون‌هایی که از صفحه‌ی نمایش مجهز به فناوری 3D Touch بهره می‌بردند، نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد. وال استریت ژورنال در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ در گلکسی اس ۷ از وجود پورت USB نوع C بهره خواهد برد. استفاده از این پورت در کنار بهبود فناوری شارژ در گلکسی اس ۷، میزان شارژ شدن گوشی برای استفاده در طول روز را به ۳۰ دقیقه کاهش خواهد داد. همچنین باید به بهره‌گیری از یک سنسور جدید در دوربین این گوشی نیز اشاره کرد که می‌تواند کیفیت تصاویر در محیط‌های کم نور را بسیار بهبود ببخشد.

به نظر نمی‌رسد نسل جدید پرچمداران سامسونگ تفاوت زیادی با نسل پیشین داشته باشند. مدیر بخش موبایل سامسونگ امیدوار است تا تقاضا برای خرید گلکسی اس ۷ سامسونگ در مقایسه با نسل گذشته بهبود یافته و وضعیت این کمپانی در حوزه‌ی موبایل تا حدودی بهبود یابد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات