تسلا با چرم‌های اضافی از مدل S، قاب آیفون می سازد

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
در اتفاقی جالب کمپانی تسلا که در زمینه‌ی ساخت خودرو‌های الکتریکی شهرت دارد و ایلان ماسک آن را رهبری می‌کند، اقدام به تولید و فروش قاب‌های آیفون کرده است. قاب‌هایی که تسلا برای آیفون می‌سازد در فروشگاه آنلاین همین کمپانی قابل خرید است و قیمت آن‌ها وابسته به نوع دستگاه شما (آیفون 6s یا 6s plus) بین ۴۵ تا ۵۰ دلار تعیین شده‌اند.
تبلیغات

قاب‌های آیفون تسلا از چرم‌های با کیفیت بسیار بالا ساخته شده‌اند و در دو نوع قاب استاندارد و قاب کیفی عرضه می‌شوند. اما سوالی که الان مطرح شده این است که تسلا با آن عظمتی که دارد چه نیازی به فروش قاب‌های چرمی آیفون پیدا کرده یا اصلا چرا از خیلی قبل‌تر اینکار را شروع نکرده بود؟ وب‌سایت 9to5Mac به نقل از کمپانی تسلا اینطور توضیح می‌دهد:

مانند بسیاری از سازندگان لوکس خودرو‌ها، تسلا به وسیله چرم‌های به جا مانده از درون ماشین‌هایی که می‌سازد، لوازم‌های جانبی تولید می‌کند که از این طریق بتواند هم نام برند خود را تبلیغ کند و هم در چرم‌های اضافی و غیر قابل استفاده‌ی خود صرفه‌جویی کند.

اینطور که تسلا توضیح داده، ساخت کیس‌های چرمی شیک و لوکسی که تسلا برای دستگاه‌های آیفون می‌سازد یک تصمیم جالب و درست بوده است. همچنین در وب‌سایت فروش آنلاین تسلا برای لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، دستکش‌های چرمی دیده می‌شود که حتی در هنگام پوشیدن نیز می‌توان با دستگاه لمسی خود ارتباط برقرار کرد. دستکش‌هایی که تسلا ساخته ۸۵ دلار قیمت دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات