مشخصات گوشی بالارده‌ LeMax Pro توسط GFXBench فاش شد

یک‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
نام LeTV به عنوان یک شرکت رو به رشد چینی در عرصه‌ی تولید تلفن‌های هوشمند مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است. به تازگی گوشی بالارده‌ی این شرکت در بنچمارک GFXBench بررسی شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدتی پیش شاهد رکوردشکنی LeTV بودیم؛ چرا که LeTV رکورد فروش یک میلیون گوشی در یک ماه را شکست. این کمپانی چینی که در زمینه‌ی ویدیوهای آنلاین و تولید محتوای ویدیویی فعالیت می‌کند به سرعت در حال رشد است. چندی پیش اطلاعاتی از بررسی شدن LeTV Max Pro یا همان X910 توسط بنچمارک انتوتو فاش شد. حالا پس از گذشت چند روز، این گوشی با نام LeMax Pro در بنچمارک GFXBench مشاهده شده است. اطلاعات به دست آمده از این بنچمارک به جز تفاوت اندکی که در نام دستگاه مشاهده می‌شود با آن چه که انتوتو اعلام کرده فرقی ندارد. اگر چه در اعلام مشخصات این گوشی و در قسمت اندازه‌ی صفحه‌نمایش اشتباهی رخ داده و برای این گوشی به اشتباه ابعاد صفحه‌نمایش ۱۸.۴ اینچ ذکر شده است.

مشخصاتی که پیش از این توسط انتوتو به دست آمده بود با اطلاعات GFXBench مطابقت دارد. در این گوشی از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی QHD استفاده شده است. این گوشی برای انجام وظایف پردازشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز مجهز شده است. این پردازنده چهار هسته‌ای به همراه چیپست گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قطعا LeMax Pro را به یک گوشی بالارده مبدل خواهد ساخت. هر دو بنچمارک میزان رم این گوشی را ۴ گیگابایت اعلام کرده‌اند که برای یک گوشی بالارده مناسب است. LeMax Pro به صورت پیش‌فرض از نسخه‌ی ۶ اندروید بهره خواهد برد.

دوربین پشتی دستگاه ۲۱ مگاپیکسلی است و ‌LeTV برای عکس‌برداری سلفی و مکالمات ویدئویی از دوربین ۴ مگاپیکسلی از نوع التراپیکسل در این گوشی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد برای دیدن تصاویر این گوشی و بررسی صحت این اطلاعات باید تا زمان گرفتن تاییدیه TENNA برای این گوشی صبر کرد.

LeTV LeMax Pro
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات