تیم کوک از طراحی مورد انتقاد قاب جدید اپل دفاع کرد

پنج‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا بسیاری از افراد انتقادات زیادی به قیمت و همچنین طراحی قاب جدید اسمارت باتری اپل دارند. با این حال تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز با این افراد به طور کامل مخالف نیست و می‌گوید اپل در قاب جدید کارایی را به زیبایی ترجیح داده است.
تبلیغات

تیم کوک در جدیدترین مصاحبه‌ی خود از طراحی قاب جدید اپل دفاع کرده و به بیان این نکته پرداخته که در طراحی این قاب در واقع اپل کارایی را به زیبایی ترجیح داده است. کوک می‌گوید:

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این که آیا تا به حال قاب‌های دیگر را امتحان کرده‌اید؟ آیا تلاش کرده‌اید تا گوشی خود را درون آن گذاشته و سپس هنگام نیاز بیرون بیاورید؟

در واقع کوک معتقد است قاب‌های ساخت شرکت‌های رقیب مانند قاب‌های موفی، کاربری دشواری دارند و استفاده و جدا کردن آن بسیار سخت است که البته از بررسی‌های این محصولات نیز می‌توان این سخن کوک را تایید کرد.

برای مثال بخش بالای قاب اپل که باتری در آن بخش وجود ندارد باعث می‌شود تا با خم شدن به راحتی گوشی را درون آن قرار دهید.

به علاوه تیم کوک اعلام کرده که معرفی این قاب به دلیل شارژدهی کم باتری آیفون ۶ یا ۶ اس نیست و در واقع قاب مورد نظر برای افرادی تهیه شده که واقعا به باتری اضافی نیاز دارند و اسمارت باتری قاب مناسب همگان نیست. کوک می‌افزاید:

اگر شما گوشی خود را هر روز شارژ می‌کنید به احتمال زیاد نیازی به این قاب نخواهید داشت اما اگر به سفرهای طولانی مدت و کوهنوردی می‌روید این قاب می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات