رندرها و ابعاد پرچمداران جدید سامسونگ فاش شد؛ احتمال معرفی گلکسی اس 7 پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچ

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
مطالعه 3 دقیقه
شایعات زیادی در مورد گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ در روزهای گذشته منتشر شده است؛ با این وجود تا به حال هیچ کدام سخنی در مورد شکل و ظاهر این گوشی به میان نیاورده‌اند. اما یکی از سازندگان لوازم جانبی با نام ITSkins تصاویر رندر شده از این گوشی را فاش کرده است که در ادامه به مرور آ‌ن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

با توجه به این که شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند قبل از معرفی گوشی‌های خود ابعاد و رندرهای آن را در اختیار شرکت‌های سازنده‌ی لوازم جانبی قرار می‌دهند، غالبا در گذشته شاهد فاش شدن این رندرها و ابعاد گوشی توسط این شرکت‌ها بوده‌ایم. حالا نیز شاهد فاش شدن رندرها و ابعاد مربوط به دو گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس هستیم.

سامسونگ مانند گذشته دو نسخه از گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. نسخه‌ی اول دارای ابعاد ۱۴۳.۳۷ در ۷۰.۸ در ۶.۹۴ میلی‌متر خواهد بود که هم‌اندازه‌ی گلکسی اس ۶ است. نسخه‌ی دیگر دارای ابعاد عجیب ۱۶۳.۳۲ در ۸۲.۰۱ در ۷.۸۲ است که بسیار بزرگ بوده و ابعادی در حد و اندازه‌های گوشی‌های ۶ اینچی خواهد داشت.

galaxy s7 dba74

این اتفاق بسیار عجیب است؛ در حال حاضر مشخص نیست که چه بر سر سری اج خواهد آمد. به علاوه گلکسی اس ۷ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی بزرگ‌تر از سری نوت خواهد بود که به صورت سنتی دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی هستند.

اگر کمی در مورد این اتفاق تفکر کنیم، معرفی گوشی با ابعاد بزرگ‌تر و مشخصات یک پرچمدار منطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که سامسونگ گوشی نوت ۵ را با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی دارد و از طرفی اس ۶ اج پلاس نیز یک گوشی ۵.۷ اینچی با صفحه‌نمایش خمیده است.

galaxy s71 6baf6

جدای تفاوت در ابعاد صفحه‌نمایش به نظر می‌رسد شاهد دو تغییر واضح را در گوشی‌های جدید سامسونگ خواهیم بود. اول این که حسگر اثر انگشت جای خود را به یک دکمه‌ی مستطیل شکل خواهد داد و شاید این دکمه به یک دکمه‌ی لمسی مانند وان ای ۹ اچ‌تی‌سی تبدیل شود. به علاوه درگاه سیم کارت نیز از بالای گوشی به فریم کناری تغییر مکان داده است.

همچنین انتظار می‌رود گلکسی اس ۷ در دو نسخه یکی مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ و دیگری دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ وارد بازار شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید پرچمدار سامسونگ چیست؟

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی اس ۷ به آدرس صفحه‌ی مربوط به این گوشی مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات