اپل در حال تست ۵ آیفون ۷ با قابلیت‌های مختلف است

چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با وجود این که تنها دو ماه از معرفی آیفون ۶ اس می‌گذرد شاهد انتشار شایعات بسیار در مورد آیفون جدید اپل هستیم. در روزهای قبل شاهد انتشار اخباری مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در آیفون ۷ بودیم و حالا به نظر می‌رسد اپل در حال تست ۵ نسخه از آیفون ۷ با ویژگی‌ متمایز است.
تبلیغات

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده به نظر می‌رسد اپل در حال انجام تست‌های اولیه بر روی ۵ نوع آیفون ۷ مختلف است. در یکی از این گوشی‌ها، پورت لایتنینگ جای خود را به پورت یو‌اس‌بی نوع سی داده است. سایر نسخه‌ها نیز به ترتیب دارای امکان شارژ بی‌سیم، فورس تاچ چند لمسی، دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش هستند.

امکان شارژ بی‌سیم سال‌ها است که در شایعات مطرح شده است اما هیچ گاه از طرف اپل رنگ واقعیت به خود نگرفته است. از طرفی فورس تاچ چند لمسی نیز به امکان فشار بر روی صفحه نمایش با دو انگشت برای انجام عملکردهای مختلف اشاره دارد.

یکی از این گوشی‌ها نیز ظاهرا حسگر اثر انگشت را بر روی صفحه نمایش جا داده است و در واقع به اپل اجازه می‌دهد تا دکمه‌ی هوم را از گوشی خود حذف کند. دکمه‌ای که سال‌ها است در آیفون‌های اپل وجود دارد و باعث زیاد شدن حاشیه‌ی بالا و پایین در این گوشی‌ها شده است.

هر چند به احتمال زیاد اپل در آیفون ۷ تغییرات زیادی را ایجاد خواهد کرد اما ایجاد هر یک از تغییرات مذکور را در حال حاضر نمی‌توان تایید کرد.

شما کدام تغییر را در آیفون‌های جدید کاربردی‌تر می‌دانید؟

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با آیفون ۷ به آدرس zoomit.ir/iphone7/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات