Liquid X2 ایسر دی ماه به بازار عرضه می شود

سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اردیبهشت ماه امسال ایسر گوشی ۳ سیم کارته  لیکویید ایکس ۲ را معرفی کرد ولی زمان دقیق و مکان عرضه این گوشی هوشمند را تعیین نکرد. حالا طبق اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند دی ماه به بازار عرضه می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق گزارش وب‌سایت مالزیایی SoyaCincau، ایسر تایید کرده است که لیکویید ایکس ۲ از اولین ماه سال ۲۰۱۶ حداقل در بازارهای آسیایی عرضه می‌شود. از نظر طراحی، این گوشی هوشمند ما را به یاد سری اکسپریای سونی می‌اندازد ولی در کل لیکویید ایکس ۲ یک گوشی بالارده محسوب نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب گوشی جدید ایسر، پشتیبانی این گوشی هوشمند از ۳ سیم کارت LTE است.  این قابلیت یکی از ویژگی‌های خاص لیکویید ایکس ۲ است و معمولا چنین قابلیتی را در گوشی‌های ساخته شده توسط شرکت‌های شناخته شده و پیشروی دنیای گوشی‌های هوشمند نمی‌بینیم. از سوی دیگر ایسر باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که شاید برخی از مشتریان را به خرید این گوشی ترغیب کند. 

acer liquid x2 1 babe1

این گوش هوشمند به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت گوشی، پردازنده 64 بیتی و  هشت هسته‌ای مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز است. به همراه این گوشی فلیپ کاور خاصی نیز ارائه می‌شود که به کاربر امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن کاور، نوتیفیکیشن‌ها را ببینند. 

acer liquid x2 4 44ad1

هنوز صحبتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند نشده است. ولی اگر فرض کنیم که شما این گوشی را پسندیده‌اید، چقدر پول حاضر هستید برای آن بپردازید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات