نسل جدید گلکسی A7 سامسونگ تاییدیه TENNA گرفت

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شاهد فاش شدن تصاویری از نسل دوم گوشی‌های سری A سامسونگ بودیم. به تازگی نسل دوم گلکسی A7 سامسونگ تاییدیه‌ی آژانس رگولاتوری TENNA را دریافت کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی خبرهایی از آماده شدن نسل دوم گوشی‌های گلکسی ای ۳ و گلکسی ای ۵ سامسونگ برای عرضه در آمریکا و تایید آن توسط FCC به گوشی می‌رسد. عضو دیگر این خانواده یعنی گلکسی ای ۷ (SM-7100) برای نسل دوم خود تاییدیه‌ی آژانس رگولاتوری TENNA را کسب کرده است.

نسل دوم گلکسی ای ۷

اطلاعات به دست آمده از TENNA نشان می‌دهد که با یک گوشی ۵.۵ اینچی روبرو هستیم. طبق این اطلاعات، سامسونگ از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در این گوشی استفاده کرده است. سامسونگ برای نسل جدید ای ۷ از اسنپدراگون ۶۱۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ بهره برده است. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است که این میزان با کارت microSD تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. در نسل جدید ای ۷ نیز شاهد افزایش میزان رم به سه گیگابایت هستیم.

 (۲) نسل دوم گلکسی ای ۷

در قسمت پشتی دستگاه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد، سامسونگ برای گرفتن عکس‌های سلفی در نسل جدید ای ۷ به دوربین ۵ مگاپیکسلی اکتفا کرده است. ظرفیت باتری این گوشی ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت است. اندروید ۵.۱.۱ بر روی این گوشی نصب شده و هنوز از عرضه این گوشی با اندروید مارشملو خبری در دست نیست. پشتیبانی از سرویس 4G ، NFC و بلوتوث ۴ از دیگر مشخصات این گوشی است. ای ۷ جدید ۱۵۵ گرم وزن و تنها ۶.۹۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

نظر شما در مورد مشخصات نسل دوم گوشی گلکسی ای ۷ سامسونگ چیست؟ آیا میان رده‌های جدید سامسونگ را جایگزین مناسبی برای نسل قبل می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات