سایانوژن درصدد عرضه گوشی‌هوشمند ۷۵ دلاری مبتنی بر سایانوژن 13 یا همان اندروید 6 مارشمالو است

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سایانوژن در پی آن است تا سیستم عامل اندروید را از بند گوگل خارج کند. این کمپانی در پی آن است تا کار ناتمامی را که گوگل با اندروید وان در پی رسیدن به آن بود، کامل کند. شنیده‌ها حکایت از این دارند که سایانوژن در پی عرضه‌ی گوشی هوشمند ۷۵ دلاری مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو یا همان سایانوژن اُ اِس ۱۳ است.
تبلیغات

سایانوژن با وجود اینکه اندروید گوگل را مبنای عرضه‌ی سرویس‌ها و محصولات خود قرار داده، اما رویکردی منتقدانه نسبت به اندروید داشته و سعی دارد تا این پلتفرم را از نظر خود به سرمنزل مقصود برساند. یکی از زمینه‌هایی که این کمپانی اخیرا سعی دارد تا وارد آن شود، عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند اندرویدی با هزینه‌ی حداکثر ۷۵ دلاری است. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو یا سایانوژن ۱۳ خواهد بود.

براساس اطلاعات ارائه شده سایانوژن با تولیدکنندگان بسیاری برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند ۷۵ دلاری مذاکره کرده است. این تولیدکنندگان در نهایت وعده داده‌اند تا گوشی‌های هوشمندی با عملکرد بالا و سخت‌افزار نه چندان گران‌قیمت را روانه‌ی بازار کنند.

همانطور که اشاره کردیم این گوشی‌های هوشمند همراه با سایانوژن ۱۳ روانه‌ی بازار خواهند شد که در واقع سیستم‌عاملی مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو است. گمانه‌ها نشان از این دارند که این گوشی‌های هوشمند در ابتدای سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار خواهند شد.

سایانوژن SDK متفاوتی را برای تولیدکنندگان مختلف در نظر خواهد گرفت که بستگی به امکانات عرضه شده توسط تولیدکننده‌ی مشخص، متفاوت خواهد بود. از جمله‌ی ویژگی‌های رام سایانوژن، عدم در اختیار گذاردن دو اپلییکیشن با کاربرد مشابه در یک گوشی خواهد بود.

اما پروژه‌ی جدید سایانوژن تنها محدود به گوشی های هوشمند رده پایین نیست و باید در انتظار خروج پرچمداران در قالب این برنامه باشیم.

منبعgsmarena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات