اپل واچ از ساعت‌های مبتنی بر اندروید ور محبوب‌تر است

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
محصولات پوشیدنی طی چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند و هر روز بر تعداد افرادی که از این گجت‌ها استفاده می‌کنند اضافه می‌شود اما آمار مربوط به فروش محصولات پوشیدنی مبتنی بر اندروید در مقایسه با اپل واچ بسیار ناامید کننده است.
تبلیغات

اطلاعات به دست آمده از گوگل پلی نشان می‌دهد که تنها ۱.۹ میلیون محصول پوشیدنی مبتنی بر سیستم عامل اندروید (Android wear) به فروش رفته است، در ماه فوریه ۲۰۱۵ این رقم تنها  ۱.۲ میلیون دستگاه بود که در برابر ۷ میلیون اپل واچ فروخته شده توسط اپل رقم بسیار کمی است. برای استفاده از این دستگاه‌ها، هر کاربر باید نرم افزار مربوط به اندروید ور را دانلود کند و از همین رو گوگل آمار خودش را بر اساس تعداد دانلود این نرم افزار منتشر کرده است.

فروش ۱.۹ میلیون دستگاه پوشیدنی در کل راضی کننده به نظر می‌رسد ولی اگر تعداد افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند را در نظر بگیریم این میزان فروش محصولات پوشیدنی اندرویدی بسیار کم خواهد بود. در حال حاضر ۹۴۹ میلیون دستگاه، از اندروید بالاتر از نسخه ی ۴.۳ استفاده می‌کنند، بنابراین تنها ۰.۲ درصد از این افراد مجاب به خرید محصولات پوشیدنی شده‌اند.

به گفته‌ی ساندرا پیچای، ۱.۴ میلیارد گجت اندرویدی وجود دارد و  ۷۵۰ میلیون آیفون نیز توسط اپل به فروش رفته است‌، با مقایسه‌ی میزان فروش ۷ میلیونی اپل واچ و فروش ساعت‌ها و گجت‌های پوشیدنی اندرویدی می‌توان نتیجه گرفت که اپل در زمینه‌ی محصولات پوشیدنی موفقیت بیشتری نسبت به گوگل کسب کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات