گلکسی ای 9 سامسونگ صفحه نمایش ۶ اینچی خواهد داشت

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدیدی با نام SM-A9000 توسط شرکت حمل بار زائوبا برای انجام تست وارد هند شده است. این گوشی که به نظر می‌رسد همان گلکسی ای 9 (Galaxy A9) باشد، از صفحه‌نمایش ۶ اینچی بهره می‌برد. این در حالی است که شایعات گذشته خبر از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی برای این فبلت می دادند.
تبلیغات

در روز ۳ نوامبر (۱۲ آبان) محصولی با نام SM-A9000 وارد هند شده تا تست‌های اولیه بر روی آن صورت گیرد. این گوشی دارای ارزشی معادل با ۲۰۱ دلار بوده است. فردای آن روز یعنی ۴ نوامبر نیز گوشی با همان نام وارد هند شده است که ۲۵۱ دلار ارزش داشته و می‌تواند نشان از معرفی گلکسی ای ۹ در دو نسخه‌ی متفاوت داشته باشد.

samsung galaxy a9 appears on zauba with a 6 inch screen.jpg 99f03

ظاهرا گلکسی ای ۹ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۰، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۰، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد شد. البته به نظر می‌رسد با توجه به تفاوت در ارزش گوشی‌های ارسال شده به کشور هند، شاهد معرفی ای ۹ در نسخه‌ای دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچ نیز خواهیم بود.

آن طور که از شواهد پیداست، زمان زیادی تا معرفی گلکسی ای ۹ نمانده و به زودی شاهد مشخص شدن ابعاد صفحه‌نمایش و سایر مشخصات این گوشی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات