ثبت پتنت BRITECELL توسط سامسونگ؛ احتمال مجهز شدن گلکسی اس 7 به حسگر جدید دوربین

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
آن طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ با قدرت تمام در حال کار بر روی نسل جدید دوربین گوشی‌های هوشمند خود است. پس از آن که مشخص شد این شرکت حسگری ۲۰ مگاپیکسلی براساس روش ۲۸ نانومتری ساخته، حالا سامسونگ با ثبت پتنتی با نام BRITECELL قدمی دیگر در این مسیر برداشته است.
تبلیغات

سامسونگ پتنتی جدید با نام BRITECELL که مرتبط با حسگر دوربین‌های هوشمند است را به ثبت رسانده. ممکن است این پتنت مرتبط با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ باشد که این شرکت الگویی جدید با نام RWB برای بهبود حساسیت به نور و نسبت سیگنال به نویز در شرایط نوری نامناسب، برای آن تعریف کرده است؛ بخش BRITE در نام پتنت نیز احتمالا مربوط به آن است.

isocell britecell rwb d0836

البته ممکن است این پتنت مربوط به ویژگی کاملا جدید بوده و ارتباطی به الگوی رنگی RWB نداشته باشد. در روزهای گذشته شاهد انتشار اخباری مبنی بر ساخت حسگر جدید ۱۲ مگاپیکسلی با مساحت ۱/۲ اینچی بودیم که منجر به پیکسل‌های بسیار بزرگ برای جذب نور بیشتر خواهد شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ آماده‌ی تولید انبوه این حسگرهای ۱۲ مگاپیکسلی بوده و شایعات نیز خبر از استفاده‌ی سامسونگ از حسگر ۱۲ یا ۲۰ مگاپیکسلی خود که هر دو به تازگی ساخته شده‌اند، در پرچمدار آینده‌ی خود یعنی گلکسی اس ۷ دارد.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی اس ۷ به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/samsung/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات