گلکسی اس 7 سامسونگ 10 درصد ارزانتراز گلکسی اس 6 خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی گزارش‌هایی از منابع چینی منتشر شده است که مدعی هستند قیمت گلکسی اس 7 سامسونگ، ارزانتر از گلکسی اس 6 خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پن جویتانگ- تحلیلگر  چینی معتقد است که گلکسی اس ۷ قیمت کمتری نسبت به گلکسی اس ۶ خواهد داشت. او مدعی است که گلکسی اس ۷ حدود ۱۰ درصد ارزانتر از گلکسی اس ۶ خواهدبود.  بدون شک اگر پیش‌بینی او درست باشد خبر خوبی برای مشتریان به حساب می‌آید. این امر باعث می‌شود تا سامسونگ دست بالا را در رقابت با رقبا بخوص اپل داشته باشد. البته هنوز سامسونگ این خبر را به طور رسمی تایید نکرده؛ ولی با سابقه‌ای هم  که از سامسونگ سراغ داریم، انتظار تایید این موضوع تا قبل از مراسم رونمایی رسمی از گلکسی اس ۷ را نداریم. 

طبق شایعاتی که تاکنون در مورد گلکسی اس ۷ وجود دارند، این گوشی هوشمند نیز مانند نسل قبلی خود فلزی خواهد بود و  در دو مدل مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام و پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ ساخت سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. ۴ گیگابایت رم نیز برای گلکسی اس ۷ در نظر گرفته شده است. 

با این حال هنوز هم در مورد سنسور دوربین گلکسی اس ۷ ابهامات زیادی وجود دارد. برخی معتقدند دوربین این گوشی هوشمند از نوع ۲۰ مگاپیکسلی آیسوسل خواهد بود، برخی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ را انتخاب بعدی سامسونگ می‌دانند و برخی شایعات نیز سنسور IMX300 سونی را برای گلکسی اس ۷ سامسونگ متصور هستند. پیش بینی شما در مورد دوربین بکار رفته در گلکسی اس ۷ و قیمت آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات