احتمال معرفی آیفون ۴ اینچی و مجهز شدن آیفون 7 پلاس به ۳ گیگابایت رم

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
تحلیل‌گر معتبر موسسه KGI، مینگ چی کو، در یادداشت جدید خود پیش‌بینی‌های در مورد اپل و آیفون‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶ کرده است. او در این یادداشت گفته که اپل همچنان در حال کار بر روی آیفون ۴ اینچی بوده و آیفون ۷ پلاس را به ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد کرد.
تبلیغات

مینگ چی کو، تحلیل‌گر معتبر موسسه KGI، معتقد است اپل در حال کار بر روی آیفونی ۴ اینچی است که نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آیفون ۵ اس خواهد بود. اما در مورد طراحی این گوشی از یادداشت‌های کو نمی‌توان اطلاعاتی بدست آورد.

به علاوه کو معتقد است که آیفون ۴ اینچی مجهز به فناوری لمس سه بعدی نشده و در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. به علاوه او اشاره کرده است که در حال حاضر گوشی‌های ۴ اینچی علاقمندان خاص خود را دارد و اپل تا پایان سال ۲۰۱۶ در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون دستگاه از این آیفون را خواهد فروخت.

به علاوه کو به این نکته نیز اشاره کرده است که آیفون ۷ و ۷ پلاس همان اندازه صفحه‌ نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچی نسل قبل خود را حفظ می‌کنند اما مجهز به پردازنده‌ی A10 اپل خواهند شد. اما نکته‌ی متمایز کننده استفاده از حافظه رم ۳ گیگابایتی در آیفون ۷ پلاس است.

کو معتقد است فاکس‌کان، آیفون ۴ اینچی را با استفاده از پردازنده‌ی A9 خواهد ساخت. همچنین او پیش‌بینی کرده است که TSMC تنها تامین‌کننده‌ی پردازنده‌های A10 اپل خواهد بود.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با آیفون ۶ اس به آدرس zoomit.ir/product/apple-iphone-6s/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات