مشخصات سخت افزاری نسل دوم گلکسی A5 سامسونگ در بنچمارک‌های Geekbench و GFXBench فاش شد

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از استقبال خوب کاربران گوشی‌های هوشمند از سری میان‌رده گلکسی A سامسونگ، به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی‌ها هم در راه بازار است. به تازگی اطلاعاتی از نسل جدید گوشی گلکسی A5 در بنچ‌مارک‌های Geekbench و GFXBench دیده شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در حال حاضر همچنان بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در دنیا است. این شرکت در سال ۲۰۱۵ هم گوشی‌های هوشمند خوبی را به بازار عرضه کرده است. جدیدترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی این شرکت یعنی گلکسی On5 و گلکسی On7 نیز به تازگی در چین معرفی شده‌اند. 

از سوی دیگر، سری میان‌رده‌ی گلکسی A‌ سامسونگ با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده است. این شرکت تاکنون گوشی‌های گلکسی A7،A5، A3 و A8‌ را از این سری معرفی کرده  و به نظر می‌رسد حالا نسل جدیدی از این گوشی های هوشمند هم در راه هستند. به تازگی گلکسی A5‌ جدید سامسونگ که با نام SM-A510F‌ کدگذاری شده در بنچمارک‌های GFXBench و Geekbench‌ دیده شده است.

2nd gen Galaxy A5 GFXBench 1

طبق لیست ارائه شده در این بنچمارک‌ها، نسل دوم گلکسی A5‌ سامسونگ به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، ۲ گیگابایت رم، پردازنده‌ی  هشت هسته‌ای اکسینوس ۷ که بر روی فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتزی تنظیم شده و  پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720‌ مجهز است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی‌ هوشمند تعبیه شده است. از نظر نرم‌افزاری،نسل دوم گلکسی A5 به اندروید ۵.۱.۱ مجهز است. این گوشی هوشمند موفق شده تا در تست تک‌هسته‌ای بنچمارک Geekbench‌ امتیاز ۷۲۵ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۳۷۸۰ را کسب کند. 

2nd gen Galaxy A5 Geekbench 1

همان‌طور که از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند نیز مشخص است، نسل جدید گلکسی A5 نیز یک گوشی میان‌رده است. هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی توسط سامسونگ مشخص نشده است، ولی به نظر می رسد به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود. طبق شایعات نسل جدید گلکسی A3 و گلکسی A5 سامسونگ پیش از جشن سال نو میلادی معرفی خواهند شد و نسل جدید گلکسی A7 نیز کمی بعد معرفی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات