طول عمر باتری اکسپریا زد 5 پس از بروز رسانی به اندروید 6 افزایش می‌یابد

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
با بروزرسانی اندروید ۶ برای گوشی اکسپریا زد ۵، حالت استامینا که مصرف انرژی را مدیریت می‌کند، در این گوشی بهبود می‌یابد تا طول عمر باتری پرچمداران سری زد ۵ سونی افزایش یابد.
تبلیغات

گوشی‌های اکسپریا سونی از نرم‌افزار اختصاصی سونی با نام Stamina بهره می‌برند که مدیریت مصرف انرژی باتری را برعهده دارد. وقتی حالت استامینا فعال می‌شود مصرف باتری تا ۴۰۰ درصد کاهش یافته و طول عمر باتری افزایش می‌یابد.

مقاله‌های مرتبط:

    وقتی حالت استامینا فعال می‌شود، دسترسی اپلیکیشن‌ها در پس زمینه محدود و فرکانس پردازنده نیز کنترل می‌شود تا مصرف انرژی کاهش یابد. به این ترتیب وقتی صفحه نمایش خاموش است اپلیکیشن‌های مختلف از جمله پیام‌رسان‌ها خاموش می‌شوند.

    حال شایعاتی توسط اکانت توییتر Ricciolo1 منتشر شده که پس از ارائه‌ی بسته‌ی بروز رسانی اندروید ۶ برای گوشی‌های Xperia Z5, Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Premium حالت استامینا در این گوشی‌ها بهینه شده و طول عمر باتری در این دستگاه‌ها افزایش می‌یابد. اکسپریا زد ۵ از باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اکسپریا زد ۵ کامپکت از باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و همچنین زد ۵ پریمیوم از باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات