گلکسی ای 8 نسخه 2018 با دوربین سلفی دوگانه فاش شد

دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
تصویری از پنل جلوی مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۸ سامسونگ منتشر شده است که قابلیت‌های احتمالی آن‌ را از جمله دوربین سلفی دوگانه و حاشیه‌های باریک فاش می‌کند.
تبلیغات

سری گوشی‌های گلکسی ای (Galaxy A) سامسونگ، هر سال با مدل‌های جدید به‌روز می‌شوند و یکی از بهترین گوشی‌هایی که از مدل ۲۰۱۸ سری گلکسی ای معرفی خواهد شد؛ گلکسی ای ۸ (Galaxy A8) است که تغییرات چشمگیری نسبت به نسل قبلی دارد.

سازنده‌ی کره‌ای، نسخه ۲۰۱۷ این گوشی را هیچ‌گاه به بازار عرضه نکرد؛ اما تصمیم دارد برای سال آینده، گلکسی ای ۸ را با تغییرات جدیدی ارائه دهد. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در گوشی گلکسی ای ۸ اعمال خواهد شد، استفاده از طراحی بدون حاشیه برای آن است. دیگر محصولی که از سری گلکسی ای با حاشیه‌های باریک رونمایی می‌شود، گلکسی ای ۵ (مدل ۲۰۱۸) است که البته قیمت کمتری نسبت به نسخه جدید گلکسی ای ۸ خواهد داشت.

پنل فاش‌شده از مدل ۲۰۱۸ گوشی میان‌رده جدید سامسونگ، نشان می‌دهد که این گوشی به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ برخلاف گوشی‌های دیگر، گلکسی ای ۸ از ترکیب دو سنسور برای دوربین سلفی استفاده می‌کند. عرضه گوشی‌ هوشمند با دوربین سلفی دوگانه چندان در میان سازندگان رواج ندارد؛ البته، این قابلیت برای کاربرانی بیشتر مناسب است که به عکاسی سلفی با گوشی‌ خود علاقه‌مند هستند.

گلکسی ای 8

از آنجا که ضخامت‌ حاشیه‌های نمایشگر گلکسی ای ۸ جدید باریک‌تر شده است، کلید فیزیکی هوم در پنل جلوی گوشی گنجانده نخواهد شد؛ سامسونگ این کلید را حذف و سنسور اثر انگشت را به پنل پشتی گوشی منتقل خواهد کرد. در مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی ای ۸، حسگر اثر انگشت با دکمه‌ی هوم ادغام شده بود و در جلوی گوشی قرار داشت.

با توجه به اینکه تنها پنل جلوی گوشی گلکسی ای ۸ (مدل ۲۰۱۸) فاش شده است، اطلاعات بیشتری در رابطه با این مدل وجود ندارد. به‌عنوان مثال، اندازه‌ی نمایشگر این گوشی هنوز مشخص نشده است و در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری آن اطلاعی در دست نیست.

اگر گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشند، سامسونگ مدل ۲۰۱۸ سری گلکسی ای را در ماه دسامبر (دی ماه) معرفی خواهد کرد یا رونمایی از میان‌رده‌های جدیدش را به اوایل سال آینده میلادی موکول می‌کند؛ مدل ۲۰۱۷ سری گلکسی ای، اوایل امسال معرفی شده بود و سامسونگ آن‌ها را در CES به نمایش گذاشت. با توجه به شایعات پیشین، انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید چهار گوشی گلکسی ای ۸، گلکسی ای ۷، گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۳ معرفی شود؛ بیشتر مشخصات و قابلیت‌های دو گوشی گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ در حال‌ حاضر فاش شده است؛ اما اطلاعات محدودی در رابطه با دو گوشی دیگر داریم. هرچند برخی مدعی هستند گلکسی ای ۳ مانند دیگر اعضای سری «گلکسی ای» طراحی بدون حاشیه دارد و نمایشگر کشیده آن، کوچک‌تر از ۵ اینچ خواهد بود. هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای جدید سری گلکسی ای به‌صورت رسمی تأیید نشده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات