سونی با انتشار بروزرسانی نرم‌افزاری،‌ مشکل صفحه‌ی نمایش Xperia Z5 Compact را برطرف خواهد کرد

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش شرکت سونی در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که مشکل صفحه‌ی نمایش تلفن همراه Xperia Z5 Compact در شناسایی فرامین لمسی کاربر، سخت افزاری نیست و از طریق بروزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد. در ادامه‌ی این اطلاعیه، تاریخ انتشار این بروزرسانی نرم افزاری برای برطرف کردن این مشکل ۲۶ اکتبر ( ۴ آبان) اعلام شده است.
تبلیغات

در اوایل ماه، گزارشاتی از مشکلات صفحه‌ی نمایش سونی اکسپریا زد۵ کامپکت منتشر شده بود که به اعتقاد کاربران از سخت‌افزار معیوب نشأت می‌گرفت. ولی اکنون و پس از انتشار بیانیه‌ی سونی مشخص شده است که یک مشکل نرم‌افزاری باعث عملکرد نامناسب صفحه‌ی نمایش این دستگاه می‌شود.

با انتشار این بروزرسانی  در ۴ آبان می‌توان انتظار داشت که مشکلات مربوط به صفحه‌ی نمایش برطرف شود. هرچند این تاریخ ممکن است برای برخی مناطق تغییر کند. در ادامه متن بیانیه ی سونی را می‌توانید بخوانید.

شرکت سونی متعهد است که بهترین استانداردها، کیفیت محصولات و خدمات را برای تمام محصولاتش عرضه کند. ما از مشکلات گزارش شده‌ی چند کاربر مبنی بر مشکل لمس صفحه‌ی نمایش اکسپریا زد۵ کامپکت سفید رنگ مطلع هستیم. با آنالیز و جمع‌آوری دستگاه‌های معیوب متوجه شدیم که این مشکل، نرم‌افزاری است و به زودی بروزرسانی مناسب را برای بهبود تجربه‌ی کار با این تلفن همراه عرضه خواهیم کرد.دیگر رنگ‌های این تلفن همراه با چنین مشکلی مواجه نشده‌اند. این بروزرسانی از طریق نرم‌افزارهای PC Companion ویندوز و هم‌چنین Bridge مک قابل دریافت خواهند بود. این بروزرسانی در هفته‌ ۴ آبان در دسترس قرار خواهد گرفت. این آپدیت ممکن است در مناطق مختلف با تغییر زمانی به دست کاربران برسد.

اگر این اولین باری است که نام این تلفن هوشمند را می‌شنوید باید بدانید که علی رغم این مشکل، اکسپریا زد۵ کامپکت  یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر اندروید به حساب می‌آید. صفحه‌ی نمایش این دستگاه، ۴.۶ اینچی است و از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۸۱۰ بوده و رم آن نیز ۲ گیگابایتی است. حافظه‌ی داخلی دستگاه ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقاء توسط کارت حافظه است و دوربین اصلی از سنسور ۲۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هم‌چنین دوربین جلویی اکسپریا زد۵ کامپکت ۵.۱ مگاپیکسلی است. با ظرفیت باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، می‌توان سونی اکسپریا زد ۵ کامپکت را یکی از کامل‌ترین تلفن‌های همراه قلمداد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات