احتمال عرضه‌ی زودهنگام گلسی اس 7 در دی ماه؛ پرچمدار سامسونگ دو نسخه میان‌رده و بالارده خواهد داشت

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سال‌ها است که سامسونگ برای عرضه‌ی پرچمداران خودش برنامه‌ی مشخص و از قبل برنامه‌ریزی شده دارد. معمولا سامسونگ پرچمداران سری گلسی اس خودش را در حوالی ماه‌های اسفند و فروردین رونمایی می‌کند در حالی که سری نوت ۶ ماه پس از آن در حوالی ماه‌های شهریور و مهر رونمایی می‌شود. اما ظاهرا این بار سامسونگ تصمیم به تغییر این روند برای معرفی پرچمدار جدید خود دارد.
تبلیغات

شایعاتی درباره‌ی تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۷ منتشر شده است که خبر از عرضه‌ی این دستگاه در ماه ژانویه یا همان دی ماه امسال می‌دهند. به گزارش الکترونیک تایمز کره‌ی جنوبی، سامسونگ طراحی نهایی گلکسی اس ۷ را پایانی کرده است و مراحل تولید این دستگاه برای معرفی در ۲۹ دی ماه  (۱۹ ژانویه) شروع شده است. 

بعضی شایعات حاکی از این هستند که طراحی این نسخه نسبت به گلکسی اس ۶ تغییرات چندانی نخواهد داشت و فقط از نظر قدرت پردازشی ارتقاء خواهد یافت.

همچنین در ادامه‌ی شایعات اعلام شده است که گلسی اس ۷ در دو نسخه‌ی Premium و Sub-Premium عرضه خواهد شد. نسخه‌ی Premium پرچمدار سامسونگ خواهد بود و Sub-Premium، نسخه‌ی میان‌رده‌ی این دستگاه  است. تلفن‌های همراه موتو X Pure، وان پلاس 2 و نکسوس 5 اکس نیز هرکدام دارای دو نسخه‌ی بالا و میان رده هستند.

نسخه‌ی Premium از پردازنده‌ی ساخت سامسونگ بهره خواهد برد؛ در حالی که دستگاه میان‌رده‌ی گلکسی اس ۷ از پردازنده‌ی ساخت کوالکام یا مدیاتک استفاده خواهد کرد.

اگر گزارشات منتشر شده درست باشند می‌توان انتظار داشت که سامسونگ کنفرانس معرفی این محصول را در فاصله‌ی کمی از CES 2016 برگزار کند. اگر گلکسی اس ۷ برای عرضه در دی ماه آماده شود انتظار درز تصاویر و اطلاعات بیشتر در طی ماه های آتی را می‌توان داشت.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی اس ۷ به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/samsung/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات