سامسونگ از دو تراشه اکسینوس 7880 و اکسینوس 7650 در گوشی‌های میان رده 2016 استفاده خواهد کرد

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ در حال کار روی نسل جدیدی از تراشه‌ی اکسینوس خود برای استفاده در گوشی‌های هوشمند میان‌رده است. حال اطلاعات بیشتری در رابطه با اکسینوس ۷۸۸۰ و ۷۶۵۰ منتشر شده است.
تبلیغات

چندی پیش اطلاعاتی منتشر شد که حکایت از تلاش سامسونگ برای عرضه‌ی دو تراشه‌ی جدید از سری اکسینوس داشت. شنیده‌ها حکایت از این دارند که این تراشه‌ها برای استفاده در گوشی‌های هوشمند میان رده‌ی سامسونگ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اکسینوس ۷۸۸۰ از جمله‌ی این تراشه‌ها است که سال آینده در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی مورد استفاده قرار خواهد گرفت (برای مثال می‌توان به گلکسی A سامسونگ اشاره کرد). این تراشه از وجود هسته‌های ۶۴ بیتی Cortex-A72 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز در کنار هسته‌های Cortex-A52 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز بهره خواهند برد. معماری هسته‌های مورد نظر big.LITTLE بوده و سامسونگ از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860MP4 در آن استفاده خواهد کرد.

ExynosInt

همچنین باید به اکسینوس ۷۶۵۰ نیز اشاره کرد که مبتنی بر لیتوگرافی ۲۸ نانومتری تولید خواهد شد. این تراشه از وجود هسته‌های پردازشی ۶۴ بیتی Cortex-A72 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز در کنار هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز به همراه پردازنده‌ی گرافیکی T860MP3 استفاده خواهد کرد. این تراشه نیز در گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی کره‌ای‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات