تصویری از OneTouch Fierce XL گوشی ویندوز موبایلی آلکاتل فاش شد

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل یکی از شرکت‌هایی است که طی سال گذشته تلاش زیادی برای کسب سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند کرده است. به تازگی رندری از گوشی OneTouch Fierce XL این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد آلکاتل درصدد معرفی گوشی ویندوزی است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از سرمایه‌گذاری عظیم شرکت مایکروسافت روی ویندوز ۱۰ موبایل، به نظر می رسد باید در انتظار تولید گوشی‌های ویندوز موبایلی بیشتری توسط سایر تولید کنندگان نسبت به قبل باشیم. این طور که به نظر می‌رسد آلکاتل درصدد است تا گوشی هوشمند ویندوزی جدیدی معرفی کند. 

به تازگی  رندری از گوشی هوشمند OneTouch Fierce XL آلکاتل فاش شده است که به ما دید بهتری  از گوشی ویندوز موبایلی  که این شرکت  در حال کار بر روی آن است،‌ می‌دهد. 

انتظار می‌رود OneTouch Fierce XL به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ با فرکانس کاری ۱.۱ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد. این گوشی هوشمند از شبکه LTE‌ نیز پشتیبانی می‌کند. آلکاتل دوربین ۸ مگاپیکسلی را در قسمت پشتی و دوربین ۲ مگاپیکسلی را در قسمت جلویی تعبیه کرده و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را نیز برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

CRgiH7nWEAAHf 4

منبعی که این عکس را منتشر کرده مدعی است که نسخه اندرویدی این گوشی (گوشی سمت راست در تصویر بالا)  نیز به بازار عرضه خواهد شد. OneTouch Fierce XL در ماه دسامبر (آذر ماه) همزمان با عرضه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل  به بازار عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات