سامسونگ سال آینده یک گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌ی نمایش خمیده روانه‌ بازار خواهد کرد

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در دو سال اخیر سامسونگ چند نمونه‌ی از گوشی‌های هوشمند خود مجهز به صفحه‌ی نمایش خمیده را روانه‌ی بازار کرده؛ حال آنکه انتشار گزارشی خبر از برنامه‌ی این کمپانی برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌ی نمایش خمیده در سال آینده‌ی میلادی دارد.
تبلیغات

سامسونگ سال گذشته‌ی میلادی گوشی‌هوشمند گلکسی نوت اج را با بهره‌‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش که دارای یک لبه‌ی خمیده‌ بود را در این سبک روانه‌ی بازار کرد. در سال ۲۰۱۵ نیز شاهد عرضه‌ی دو گوشی‌هوشمند از سری گلکسی اس ۶ بودیم که هر دو نمونه از وجود لبه‌های خمیده در دو طرف گوشی بهره می‌برند. یکی از این گوشی‌ها گلکسی اس ۶ با صفحه‌ی نمایش ۵.۱  اینچی و دیگری با صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی است که گلکسی اس ۶ اج پلاس نام دارد. حال گزارشی منتشر شده که خبر از برنامه‌ی آینده‌ی کمپانی کره‌ای برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌ی نمایش خمیده دارد.

براساس گزارش منتشر شده، سامسونگ سال آینده‌ی میلادی تنها یک گوشی‌هوشند از سری اج روانه‌ی بازار خواهد کرد که این مدل نیز جزء سری گلکسی اس ۷ خواهد بود. به نظر می‌رسد سامسونگ با توجه به بازخوردهای دریافت شده ترجیح داده تا گوشی‌هوشمند مجهز به صفحه‌ی خمیده‌ی خود را به همراه گلکسی اس ۷ روانه‌ی بازار کند. پیش از این نیز شایعاتی در خصوص عرضه‌ی دو نسخه‌ از گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ منتشر شده بود که به نظر گزارش منتشر شده این موضوع را تصدیق می‌کند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این دو گوشی‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ و ۵.۸ اینچی بهره خواهند برد که نمونه‌ی بزرگ‌تر از صفحه‌ی نمایش با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد.

با توجه به اینکه احتمالا گوشی‌هوشمند خمیده از صفحه‌ی نمایش بزرگی بهره خواهد برد، باید دید که آیا نام آن گلکسی اس ۷ اج خواهد بود یا گلکسی اس ۷ اج پلاس؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات