مشخصات گلکسی گرند آن سامسونگ توسط آژانس رگولاتوری TENAA فاش شد

یک‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی گرند آن با شماره مدل SM-G5500 توسط آژانس رگولاتوری TENAA گواهی‌های لازم را دریافت نموده و تایید شده است. مانند روال سایر گوشی‌ها شاهد فاش شدن مشخصات و تصاویر این گوشی با ثبت شدن در پایگاه داده‌ی TENAA هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مشخصات فنی گوشی گلکسی گرند آن یا Galaxy Grand On، سامسونگ با ثبت در پایگاه داده‌ی آژانس رگولاتوری چین TENAA، فاش شده است. بنابر این اطلاعات گرند آن دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و پردازنده‌ی نامشخص و دو هسته‌ای با فرکانس عملکرد ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. این در حالی است که شایعات گذشته خبر از استفاده‌ی این گوشی از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اکسینوس ۳۴۷۵ می دادند.

همچنین گرند آن مجهز به یک گیابایت رم و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی خواهد شد که با استفاده از حافظه‌ی میکرو اس‌دی می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد. همان طور که از مشخصات فنی گوشی نیز پیدا است با تلفنی پایین‌رده روبرو هستیم و به طور قطع قیمت آن نیز با توجه به این مورد تعیین خواهد شد. زائوبا، آژانس حمل و نقل در هند نیز ارزش نسخه‌ی اولیه از این گوشی که برای آزمایش به کشور هند ارسال شده است را ۱۰۴ دلار اعلام کرده است. هر چند این قیمت، قیمت نهایی گرند آن نخواهد بود اما می‌توان انتظار قیمتی مشابه در این حدود را داشت.

از سایر مشخصات ذکر شده برای گرند آن می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسل اشاره کرد. به علاوه این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه 4G LTE نیز پشتیبانی کرده و دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱ به صورت پیش‌فرض خواهد بود. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی نیز برعهده‌ی باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

با توجه به این که گواهی‌های لازم توسط آژانس TENAA صادر شده است انتظار می‌رود به زودی شاهد معرفی این گوشی پایین‌رده باشیم. به علاوه به همراه گرند آن شاهد معرفی فبلتی با نام گرند مگا آن نیز خواهیم بود که دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات