اپل پتنتی جدید برای تولید صفحات نمایش خمیده و انعطاف‌پذیر ثبت کرد

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل به تازگی پتنتی برای فرم درخواستی که در سال ۲۰۱۳ میلادی پر کرده بود، دریافت کرده است. این پتنت نه تنها صفحات نمایش خمیده مانند گلکسی اس ۶ اج سامسونگ را پوشش می‌دهد بلکه با توجه به انعطاف‌پذیر بودن آن، اپل می‌تواند محتوای بیشتری نسبت به رقبا به نمایش بگذارد اما نیازی به افزایش ابعاد صفحه نمایش برای انجام این کار نداشته باشد.
تبلیغات

اپل موفق به ثبت پتنتی جدید شده است که به این شرکت اجازه می‌دهد تا گوشی های خود را همانند یک سیلندر یا هر آن چه که مدنظر جانی آیو هست بسازد و آیفون خود را تماما از جنس شیشه کرده و از لمس سه بعدی برای جایگزینی برخی دکمه‌ها استفاده کند. همچنین اپل با استفاده از این پتنت می‌تواند صفحه نمایش دومی در پشت گوشی قرار دهد و تصاویر سه بعدی با استفاده از انعطاف‌پذیری صفحه نمایش ایجاد کند.

به علاوه اپل پتنتی برای بازکردن قفل صفحه نمایش به ثبت رسانده است. در این پتنت برخلاف نحوه‌ی باز کردن الگویی در گوشی‌های اندرویدی که فقط عبور از نقطه‌های موجود بر روی صفحه نمایش مهم است، نحوه‌ی عبور از این نقطه‌ها نیز مهم بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تا الگوهای بیشتری برای قفل کردن صفحه نمایش خود ایجاد کنند.

Apple patents advanced version of its passcode gesture system w600
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات