رکوردشکنی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس با فروش بیش از 13 میلیون دستگاه در 3 روز اول فروش

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه‌ی نسل جدید آیفون‌های اپل از روز پنجشنبه هفته‌ی گذشته، بسیاری از گمانه‌ها حکایت از رکوردشکنی فروش آیفون در اولین تعطیلات آخر هفته پس از عرضه داشت. حال تیم کوک خبر از فروش بیش از ۱۳ میلیون دستگاه آیفون در مدت مورد نظر داده است.
تبلیغات

گمانه‌های مطرح شده پس از عرضه‌ی نسل جدید آیفون‌های اپل نشان از این داشت که آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس در اولین تعطیلات آخر هفته پس از عرضه، رکوردشکنی خواهد کرد. حال اپل رسما اعلام کرده که این کمپانی موفق شده تا ۱۳ میلیون دستگاه آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را در مدت مورد اشاره به فروش برساند. تیم کوک، مدیرعامل اپل در سخنانی که طی یک نشست خبری داشت، این چنین اظهار نظر کرد:

فروش آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس اپل در اولین تعطیلات آخر هفته‌ی پس از عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند بسیار فوق‌العاده بوده؛ بطوریکه نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل موفق به شکستن رکورد‌های پیشین فروش آیفون‌های اپل در اولین تعطیلات آخر هفته‌ی پس از عرضه شده است. بازخوردهای دریافت شده توسط کاربران نیز بسیار عالی است. بسیاری از خریداران آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس اپل از فناوری 3D Touch و Live Photos تعبیه شده در آیفون استقبال کرده‌اند. ما بی صبرانه در انتظار عرضه‌ی آیفون در سایر کشورها هستیم که از ۱۷ مهرماه آغاز خواهد شد.

بخش اعظمی از این افزایش فروش را باید در گرو ورود به بازار ارزشمندی نظیر چین خواند. فروش آیفون‌های اپل در این کشور چنان افزایش یافته که چین در ابتدای سال جاری با پشت سر گذاشتن اروپا به دومین بازار اپل پس از آمریکای شمالی تبدیل شد. در مقایسه با آمار فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که سال گذشته عرضه شدند، شاهد افزایش ۳ میلیون دستگاهی فروش هستیم. نسل قبلی آیفون‌های اپل سال گذشته به رکورد فروش ۱۰ میلیون دستگاه در اولین تعطیلات آخر هفته‌ی پس از عرضه دست یافتند. این آمار برای آیفون ۵ اس و آیفون ۵ سی ۹ میلیون دستگاه ثبت شده که نشان از افزایش فروش و بالارفتن محبوبیت گوشی‌های آیفون طی سال‌های متمادی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات