ظاهرا گلکسی اس 7 دی ماه امسال معرفی خواهد شد

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
گزارش‌هایی از کره‌ی جنوبی به این موضوع اشاره دارند که سامسونگ پرچمدار جدید خود را ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ معرفی کرده و فوریه‌ی ۲۰۱۶ نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در هفته‌های گذشته شاهد اخباری بودم که خبر از استفاده‌ی سامسونگ از روشی خاص برای توسعه‌ی پرچمدار خود می‌داد. با استفاده از این روش، چرفه‌ی تولید پرچمدار سری اس این شرکت، دو ماه کاهش می‌یابد. حال شایعات جدید خبر از معرفی گلکسی اس ۷ در ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۱۶ می‌دهند که همخوانی خوبی با شایعات گذشته دارد.

این اطلاعات از طریق تحلیل‌گری در SK Securities فاش شده که مالک اصلی آن SK Telecom یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه کره جنوبی است. با اینکه گلکسی اس ۵ و اس ۶ در نمایشگاه MWC که اواخر فوریه یا اویل ماه مه هر سال برگزار می‌شود، معرفی کرده است اما با توجه به معرفی زودتر از موعد گلکسی نوت ۵ می‌توان انتظار معرفی زود هنگام گلکسی اس ۷ را نیز داشت.

با توجه به شایعات گذشته گلکسی اس ۷ در دو نسخه یکی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و دیگری دارای پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ عرضه خواهد شد. از طرفی علاوه بر نسخه‌ی استاندارد گلکسی اس ۷، این گوشی در دو نسخه‌ی دیگر نیز روانه‌ی بازار می‌شود. همان طور که انتظار می‌رود یکی از این نسخه‌ها صفحه نمایش با لبه‌های خمیده خواهد داشت اما نکته‌ی جالب احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی فبلت ۵.۸ اینچی گلکسی اس ۷ است که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات