تصویری منتسب به پنل جلوی تلفن One A9 اچ‌تی‌سی فاش شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که ساعاتی قبل در زومیت خواندید، اچ‌تی‌سی روز ۷ مهر ماه دو گوشی نه چندان جدید را معرفی خواهد کرد و گوشی One A9 را طی مراسمی بزرگ‌تر ماه آینده رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد حالا شاهد فاش شدن تصویری از پنل جلوی ای ۹ هستیم که نشان از وجود حسگر اثر انگشت در قسمت جلوی گوشی دارد.
تبلیغات

وبسایت فرانسوی FrAndoid تصاویری از پنل جلوی یک گوشی با لوگوی اچ‌تی‌سی را فاش کرده است که نشان از وجود حسگر اثر انگشت در قسمت جلوی دستگاه دارد. آن طور که از تصویر پیدا است شاهد ساختاری همانند گوشی‌های سری A سامسونگ خواهیم بود اما با توجه به کیفیت پایین تصویر نمی‌توان از چیزی اطمینان داشت.

HTC A9

بنابر شایعات گذشته، ای ۹ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷، دو گیابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 1080p خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیسکل بوده و دوربین ثانویه‌ی آن دارای حسگر ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل خواهد شد. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی نیز برعهده‌ی باتری با ظرفیت ۲۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

هر چند مشخصات بالا خبر از گوشی میان‌رده می‌دهند اما شایعات گذشته نشان از این دارند که قیمت گوشی در حد پرچمداران موجود در بازار خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی جدید اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات