لومیا 950 و لومیا 950XL همراه با نسخه‌ی Threshold 1 ویندوز 10 موبایل روانه‌ی بازار خواهند شد

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
در هفته‌های اخیر شایعات پیرامون گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید مایکروسافت بسیار افزایش یافته است. تنها چند هفته تا زمان معرفی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال باقی است و آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که این دو گوشی‌هوشمند همراه با نسخه‌ی   Threshold 1 ویندوز ۱۰ موبایل روانه‌ی بازار خواهند شد.
تبلیغات

مایکروسافت به شدت در تلاش است تا دو پرچمدار لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال را در آینده‌ی نزدیک و طی مراسمی در مهرماه معرفی کند. براساس اطلاعات ارائه شده این دو گوشی‌هوشمند با نسخه‌ی موسوم به Threshold 1 ویندوز ۱۰ موبایل روانه‌ی بازار خواهند شد.

آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که مایکروسافت به سختی در حال توسعه‌ی نسخه‌ی Threshold 2 ویندوز ۱۰ موبایل است. این نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا روی گوشی‌های هوشمند خود از آن استفاده کنند. اطلاعات منتشر شده که برگرفته از سخنان ماری جو فولی، یکی از متخصصان ویندوز است، گویای این موضوع است که نسخه‌ی Threshold 1 ویندوز ۱۰ موبایل همراه با پرچمداران لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال عرضه خواهد شد. احتمالا شماره‌ی بیلد این نسخه از ویندوز ۱۰۲۴۰ است.

به نظر می‌رسد نسخه‌ی Threshold 2 ویندوز ۱۰ موبایل پس از مدت کوتاهی منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود این نسخه از ماه نوامبر در اختیار کاربران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات