الفون گوشی پرچمدار Vowney را مبتنی بر ویندوز 10 موبایل عرضه می‌کند

جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
مدت زیادی است از پرچمدار ویندوزفونی مایکروسافت خبری نیست و ظاهرا همه چیز به زمان انتشار ویندوز ۱۰ موبایل و رونمایی از گوشی‌های لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال مایکروسافت موکول شده است. اما کمپانی‌های دیگر نیز بیکار نبوده‌اند و شرکت چینی الفون که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های جذاب با قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب فعالیت می‌کند اعلام کرده پرچمدار ویندوزی خود به نام Vowney را عرضه می‌کند.
تبلیغات

 در آینده‌ی نزدیک به صورت رسمی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل منتشر می‌شود و شاهد حضور گوشی‌های مختلف بر پایه‌ی این سیستم عامل خواهیم بود. یکی از قابلیت‌های جذاب ویندوز ۱۰ را باید کانتینیوم بدانیم که باعث شده کمپانی‌های مختلفی چون تولیدکنندگان همچون ایسر به سمت معرفی گوشی جذابی چون Jade Primo بر پایه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل روی بیاورند. الفون نیز اعلام کرده یک پرچمدار ویندوزی را با مشخصات فنی قابل قبول معرفی می‌کند.

vowney1

چندین ماه قبل برای اولین اطلاعاتی از گوشی Vowney الفون فاش شد که اگر این شایعات درست باشد قرار است این گوشی با توجه به سخت‌افزار خود به صورت بوت دوگانه از ویندوز ۱۰ موبایل و اندروید پشتیبانی کند. همچنین گفته می‌شود شاید دو نسخه از این گوشی تولید شود. براساس شایعات منتشر شده یک نمونه از این محصول به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک مجهز می‌شود و تنها اندروید سیستم عامل پیش‌فرض آن خواهد بود. اما نسخه‌ی دیگر که احتمالا داری پردازنده‌ی اینتل است، سیستم بوت دوگانه اندروید و ویندوز ۱۰ را خواهد داشت. مدل اول سنسور دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی و باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و نسخه‌ی دوم دارای سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی (Exmor RS IMX230 سونی) و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

این گوشی همچنین دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD، رم ۳ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اسکنر اثر انگشت پشت دستگاه در هر دو مدل است. امکان پیش خرید این گوشی که از طراحی زیبا نیز بهره می‌برد برای نسخه‌ی اندرویدی با قیمت ۲۹۹ دلار فراهم شده که به نظر قیمت خوبی دارد. قرار است عرضه‌ی مرحله اول الفون وُنی از روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) آغاز شود و گفته می‌شود عرضه‌ی نسخه‌ی ویندوزی آن از ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) شروع خواهد شد. هنوز قیمت این مدل اعلام نشده است.

نظر شما درباره‌ی پرچمدار جدید الفون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات