پیش فروش آیفون 6 اس و ایفون 6 اس پلاس آغاز شد

شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
اپل آیفون‌های جدید خود را چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته معرفی کرد و تنها پس گذشت سه روز از زمان معرفی این گوشی هوشمند حال شاهد آغاز پیش فروش این محصول در آمریکا هستیم. کاربرانی که آیفون ۶ اس یا آیفون ۶ اس پلاس را خریداری می‌کنند، گوشی‌های هوشمند خود از ۲۴ سپتامبر یا ۳ مهرماه تحویل خواهند گرفت.
تبلیغات

اپل پس از معرفی نسل جدید آیفون‌های خود، پیش فروش محصولات خود را بصورت قراردادی با اپراتورهای مخابراتی ای تی اند تی، ورایزن، اسپرینت و تی موبایل آغاز کرده است. برای انجام پیش خرید این گوشی کاربران آمریکایی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اپل یا استفاده از اپلیکیشن Apple Store برای گجت‌های مبتنی بر iOS، آیفون خود را پیش‌خرید کنند.

وب‌سایت اپل در اولین ساعات امروز با مشکلاتی روبرو شده بود که در همین زمان اپلیکشن مورد اشاره نیز به درستی کار نمی‌کرد؛ احتمالا این موضوع به دلیل بالا رفتن ترافیک در سرورهای اپل بود.

iPhone6sPreOrder

اپل سرویس جالب دیگری را نیز معرفی کرده که iPhone Upgrade Program نام دارد. نسل جدید آیفون‌ ۶ اس اپل به ترتیب با قیمت ۶۴۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار برای ظرفیت‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت روانه‌ی بازار خواهند شد. علاقمندان به خرید نسخه‌ی بزرگ‌تر آیفون نیز می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر به ازای هر ظرفیتی که می‌خواهند، این گوشی هوشمند را خریداری کنند. ضمنا سرویس +AppleCare نیز با پرداخت ۱۲۰ دلار بیشتر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. باید متذکر شد که این سرویس در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۳۰ دلاری بوده است.

تقریبا هیچ‌یک از اپراتورهای مخابراتی الزامی برای خرید قرارداد دو ساله ندارند؛ چراکه براساس یافته‌های اپراتورها، انعقاد قراردادهای دو ساله و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند، کاربران را برای تعویض گوشی هوشمند خود محدود می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات