سامسونگ گلکسی اس 7 را در دو نسخه‌ی 5.2 و 5.8 اینچی معرفی می‌کند

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که به تازگی سامسونگ از دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس رونمایی کرده، امروز خبری منتشر شد که این کمپانی قصد دارد گلکسی اس 7 را در دو نسخه‌ی ۵.۲ و ۵.۸ اینچی معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 پیش‌تر سامسونگ در زمینه‌ی تولید دو نسخه‌ از پرچمداران خود با مشخصات یا ظاهر متفاوت سابقه داشته و این بار اگر شایعه‌ی پخش شده صحت داشته باشد، قصد دارد گلکسی اس 7 را در دو نسخه‌ی ۵.۲ اینچی (مدل استاندارد) و ۵.۸ اینچی روانه بازار کند.

در این گزارش اعلام شده گلکسی اس 7 به یک نمایشگر 4K مجهز خواهد شد، ولی منبع این خبر اشاره نکرده این رزولوشن مربوط به کدام نسخه است. در حال حاضر گلکسی اس 6 به یک نمایشگر ۵.۱ اینچی QHD با تراکم ۵۷۷ پیکسل در اینچ مجهز شده و به نظر می‌رسد رزولوشن بیشتر در صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی زیاده‌روی خواهد بود. از طرفی می‌دانیم اکسپریا زد 5 پرمیوم سونی به عنوان اولین گوشی 4K دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با تراکم خارق‌العاده ۸۰۶ پیکسل بر اینچ است.

همچنین گفته می‌شود گلکسی اس 7 همراه با رم ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و استفاده از 6 گیگابایت به زمان معرفی گلکسی نوت 6 موکول خواهد شد. این منبع اعلام کرده هر دو نسخه‌ی گلکسی اس 7 سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند که عجیب و حتی بعید به نظر می‌رسد؛ ولی در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود سامسونگ تمام تلاش خود را به کار بسته تا پایان سال پرچمدار جدید خود را آماده کند.

همچنان باید یادآوری کنیم این اطلاعات در حد شایعه‌ای بیش نیستند. نظر شما درباره‌ی تصمیم سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات