گوشی Z3 سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن به زودی روانه بازار می‌شود

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
در هفته‌های گذشته شایعاتی در باره‌ی ارتقاء صفحه نمایش و دوربین گوشی تایزنی سامسونگ منتشر شد و حالا اطلاعات تازه‌ای  از کشور کره جنوبی حکایت از این دارند که این گوشی  با نام Z3 به زودی معرفی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به این که گوشی تایزنی از سامسونگ گواهی‌های مربوطه را از سازمان FCC دریافت کرده بود پیش‌بینی می‌شد که به زودی معرفی شود. به تازگی منبعی آگاه در کره جنوبی ضمن تایید این مطلب اعلام کرده است که این محصول با نام Z3 نهایتا تا اواخر مهر ماه عرضه خواهد شد.

همچنین ممکن است سامسونگ این گوشی را در کنفرانس توسعه‌دهندگان تایزن که ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار دهد. انتظار می‌رود گوشی Z3 همزمان با ساعت هوشمند گیر اس ۲ که دارای سیستم عامل تایزن است، روانه‌ی بازار شود. شنیده‌ها حاکی از این هستند که سامسونگ گوشی تایزنی جدید خود را در بازارهایی مانند خاورمیانه نیز عرضه خواهد کرد.

از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Spreadtrum SC7730S با فرکانس هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتز، ۱.۵ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین خود گرفت (سلفی) ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند سیستم عامل تایزن خود را گسترش دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات