قیمت آیپد پرو اپل ساعاتی قبل از معرفی رسمی فاش شد؛ 799 دلار برای نسخه پایه

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
امروز اپل راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران بزرگ‌ترین کنفرانس سالانه‌ی خود را برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس می‌توان انتظار معرفی موارد جدید زیادی را از سوی اپل داشت که یکی از گجت‌های جدید آیپد پرو خواهد بود. حال شاهد فاش شدن قیمت این محصول ساعاتی قبل از معرفی رسمی آن هستیم.
تبلیغات

شایعات جدید منتشر شده تنها ساعاتی قبل از کنفرانس رسمی اپل، قیمت تبلت آیپد پروی این شرکت را فاش کرده‌اند که در ادامه به مرور آن ها خواهیم پرداخت.

بنابر این شایعات آیپد پرو وای‌فای با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که به عنوان نسخه‌ی پایه است، ۷۹۹ دلار قیمت داشته و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی وای‌فای نیز با قیمت ۸۹۹ دلار برای فروش در دسترس خواهد بود. به علاوه نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۹۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

بنابر گفته‌ی این منبع آگاه نسخه‌های پشتیبانی کننده از نسل چهارم اینترنت همراه نیز ۱۳۰ دلار گران‌تر از نسخه‌های وای‌فای خود خواهد بود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیپد پرو با قابلیت پشتیبانی از اینترنت LTE قیمتی ۱۱۲۹ دلاری خواهد داشت و کمی ارزان‌تر از نسخه‌ی پایه‌ی مک‌بوک رتینا خواهد بود.

خوشبختانه مدت زیادی برای تایید یا رد این شایعات منتظر نبوده و ساعاتی بعد شاهد معرفی این تبلت و اعلام قیمت آن خواهیم بود.

می توانید برای اطلاعات بیشتر پوشش زومیت از کنفرانس اپل را راس ساعت ۲۱:۳۰ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات