اکسپریا زد ۵ اولترا مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ اسفند ماه معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی سه گوشی هوشمند جدید را  از سری اکسپریا زد ۵ در جریان رویداد IFA 2015‌ معرفی کرد. اما به نظر می‌رسد این شرکت درصدد است تا مدل جدیدی از این سری را هم به بازار عرضه کند. به تازگی اخباری از اکسپریا زد ۵ اولترا منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اکسپریا زد ۵ کامپکت، اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ پریمیوم در شرایطی معرفی شدند که از بین آن‌ها اکسپریا زد ۵ پریمیوم به نمایشگری خاص در دنیای موبایل‌ها مجهز بود. زد ۵ پریمیوم به اولین نمایشگر 4K دنیا در یک گوشی هوشمند مجهز است ولی این پایان کار برای سونی نبود. دیروز خبری منتشر شد که حاکی از عرضه گوشی اکسپریا زد ۵ کامپکت پریمیوم به بازار است هرچند که این گوشی فقط در ژاپن عرضه خوهد شد. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید احتمالا اکسپریا زد ۵ اولترا نیز در صف سری اکسپریا زد ۵ قرار خواهد گرفت.

طبق شایعات سونی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه اکسپریا زد ۵ اولترا در اسفند ماه است. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این اکسپریا زد اولترا در سال ۲۰۱۳ با نمایشگر ۶.۴ اینچی به بازار عرضه شد و هنوز نسل بعدی آن توسط سونی معرفی نشده است. در شرایطی که پیش از این شایعاتی مبنی بر معرفی اکسپریا زد ۳ اولترا وجود داشت حالا نگاه‌ها به اکسپریا زد ۵ اولترا معطوف شده است. 

طبق شایعات اکسپریا زد ۵ اولترا به پردازنده ۶۴ بیتی  اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد و یک نکته را در مورد آن مطمئن هستیم و آن هم نمایشگر بالای ۶ اینچی است. برخی شایعات خبر از استفاده سونی از نمایشگر 4K‌ در این فبلت به همراه ۴ گیگابایت رم  و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی می‌دهند. انتظار می‌رود زبان طراحی این فبلت نیز مشابه اکسپریا زد ۵ باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات