تلفن گلکسی اس ۳ از دیدگاه برترین وب‌سایت‌های فناوری دنیا

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
مطالعه 10 دقیقه
برترین رسانه‌های دنیا درباره‌ی گلکسی اس ۳ سامسونگ چه نظری دارند.
تبلیغات

پیش‌فروش ۹ میلیونی Galaxy S III و پس از آن، تشکیل صفوف طولانی پشت فروشگاه‌های موبایل در دنیا نشان از موفقیت برترین تلفن سامسونگ یا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان برترین تلفن سال است. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد در همین هفته Galaxy S III را بصورت رسمی وارد بازار کشور کند در این مقاله جمع‌بندی از مهمترین نظرات وب‌سایت‌های مطرح فناوری در مورد Galaxy S III سامسونگ را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.

برای مشاهده بررسی کامل انجام شده توسط وب‌سایت‌های لیست شده، می‌توانید روی عنوان سایت کلیک کنید. همچنین می‌توانید کلیه مقالات مرتبط با گوشی سامسونگ Galaxy S III سامسونگ را در آدرس بیابید.

Mobile Choice

5 Star

«طراحی شده برای انسان» شعار سامسونگ برای Galaxy S III است اما ما عنوان «کمال مطلق» را برای این تلفن انتخاب کرده‌ایم. برخی از امکانات تازه گلکسی اس ۳ بهتر از باقی قابلیت‌های آن کار می‌کنند اما از هر نظر که به این گجت زیبا نگاه کنید، لذت خواهید برد.

Stuff

5 Star

ترکیبی از یک طراحی فوق‌العاده با قابلیت‌های نزدیک به عالی، گلکسی اس ۳ با کنار زدن HTC One X به پادشاه تازه اندروید بدل شده است.

T3

5 Star

برای عشاق اندروید، تنها تلفن نزدیک به Galaxy S III، برترین تلفن HTC یعنی One X است که از نظر سخت‌افزاری به GS3 نزدیک است اما S III به دلیل قابلیت‌های بیشتر و ابداعات تازه برنده میدان است.

CNET UK

 

Galaxy S III سامسونگ در واقع فراری (Ferrari) تلفن‌های اندرویدی است، صفحه نمایش ۴.۸ اینچی زیبا با رزولوشن 720p، طراحی فوق‌العاده باریک و سبک در کنار پردازنده ۴‌هسته‌ای قدرتمند

Poket-Lint

Galaxy S III سامسونگ بدون شک، عالی عمل کرده و یک تلفن خارق‌العاده است.

Gizmodo UK

این تلفنی است که برای کنار زدن آیفون و دیگر تلفن‌های اندرویدی طراحی شده است.

GSM Arena

بوگاتی تلفن‌های هوشمند، شگفت‌انگیزین محصول سال که ترکیبی از سرعت و قابلیت‌های مختلف است.

SlashGears

پس از استفاده روزانه از Galaxy S III، این تلفن را به عنوان یکی از پربازده‌ترین و پرکاربردترین ابزار اندرویدی پیشنهاد می‌کنیم. شاید این تلفن بهترین تلفن دنیا نیز باشد.

Chip

Galaxy S III سامسونگ، تاخت و تاز HTC را متوقف کرد و در صدر رهبران موبایل قرار گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات