آیفون‌ 6 اس و 6 اس پلاس به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون عملکرد دوربین‌های گوشی آیفون خوب و راضی‌کننده بوده؛ ولی به نظر می‌رسد وقت ارتقای آنها فرارسیده باشد. با اینکه در مدت اخیر بیشتر در مورد سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و رم ۲ گیگابایتی آیفون‌های جدید صحبت شده، حالا خبر می‌رسد هر دو گوشی دارای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهند بود.
تبلیغات

 تا حالا عملکرد دوربین‌های آیفون‌ها در نوع خود عالی بوده ولی مدتی است از سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 4K خبر داده می‌شود. اما امروز مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی امنیتی KGI که در پیش‌بینی امکانات محصولات اپل تبحر دارد، اعلام کرده به جای دوربین خودگرفت (سلفی) ۱.۲ مگاپیکسل قبلی، در آیفون 6 اس و برادر بزرگترش از یک سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی جدید استفاده خواهد شد.

مینگ‌چی کو اشاره کرده است که سرمایه‌گذاران نیز مدعی شده‌اند آیفون 6 اس در نسخه‌های ۱۶، ۶۴  و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار وارد بازار می‌شود که از نظر قیمت و میزان حافظه‌ی داخلی با نسخه‌ی فعلی آیفون 6 تفاوتی ندارد. همچنین کو، وجود نمایشگر مجهز به فناوری فورس‌تاچ را تایید کرده و گفته رنگ رز گلد نیز اضافه خواهد شد. همچنین اسکنر اثر انگشت تاچ‌آیدی نیز بهبود خواهد یافت.

پیش‌تر این تحلیل‌گر اعلام کرده بود چگونه فناوری فورس‌تاچ می‌تواند تجربه‌ی کاربری در انواع روش‌های ورودی و پشتیبانی از امضاهای دست‌نویس که در بازار تجاری کاربرد دارد را ارتقاء دهد. او همچنین اشاره کرده که قدرت تشخیص تاچ‌آیدی برای کارایی بهتر سرویس اپل‌پی ارتقاء می‌یابد. همچنین وی تایید کرده آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به پردازنده‌ی جدید A9 اپل و 2 گیگابایت رم مجهز می‌شوند.

قرار است چهارشنبه‌ی آینده (۱۸ شهریور) از آیفون‌های جدید رونمایی شود که اعلام شده تولید انبوه آنها آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۸۰ میلیون دستگاه عرضه شود. همچون نسخه‌های قبلی از آیفون 6 اس با نمایشگر ۴.۷ اینچی و آیفون 6 اس پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی رونمایی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات