مشخصات فنی Mi 4c شیائومی فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 808 و یو‌اس‌بی نوع سی

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با معرفی Mi 4i در هند چینی‌ها را شگفت‌زده کرد؛ چرا که برای اولین بار این شرکت گوشی خود را در کشوری غیر از کشور مادری خود معرفی می‌کرد. این بار شیائومی برای کشور چین نیز قصد معرفی گوشی قدرتمند با قیمت کم به نام Mi 4c را دارد.
تبلیغات

شیائومی قصد معرفی نسخه‌ی بهبود یافته ای از Mi 4i را در چین دارد. این گوشی که Mi 4c نام دارد دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، دوربین خود گرفت (سلفی) ۵ مگاپیکسل، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

اما Mi 4c با Mi 4i تفاوت‌هایی نیز دارد. گوشی جدید شیائومی از پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ بهره خواهد برد که همان پردازنده‌ی مورد استفاده در گوشی پرچمدار ال‌جی جی ۴ است.

xiaomi mi4c leaked box

به علاوه Mi 4c از یو‌اس‌بی نوع سی بهره خواهد برد که اولین باری خواهد بود که شیائومی از این نوع پورت استفاده می‌کند. هر چند اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش بر روی جعبه مشخص نیست؛ اما می‌توان انتظار صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی را داشت.

اخبار دقیقی در مورد زمان معرفی گوشی جدید شیائومی در دست نیست؛ اما می‌توان انتظار معرفی این گوشی در هفته‌ی آینده با قیمت ۲۰۰ دلار را داشت که با توجه به مشخصات فنی آن قیمت بسیار خوبی است.

نظر شما چیست؟ آیا با توجه به مشخصات Mi 4c قیمت آن را مناسب ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات