iPhone 4S یا Galaxy S III، کدام گوشی در برابر ضربه مقاوم‌تر است؟

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
کدام گوشی سفت و سخت‌تر است؟ بیایید طی یک آزمایش، از گوشی عزیز دلبندمان بگذریم و ببینیم که چقدر تاب و تحمل سختی‌ها را دارد؟
تبلیغات

اما نه، دست نگه دارید! پیش از ما «اریک مک» دست به این جنایت هولناک زده است و در آزمایشی دو گوشی Galaxy S III و iPhone 4S را از ارتفاعی حدودا دو متری به زمین ‌انداخته است. به نظر شما کدامیک از این گوشی‌ها پیروز این میدان خواهد بود؟

اگر در اینترنت سرک کشیده باشید، حتماً تصاویر تکان‌دهنده و زجر‌آوری از بی‌رحمی بیش از حد کاربران شکم سیر آن سوی آب‌ها با گجت‌هایشان را دیده اید. خرید این ابزارها برای بسیاری در حد خواب و رویا است.

بگذریم! همانطور که در تصویر ویدئویی زیر ملاحظه می‌فرمایید، هر دو گوشی ضربه سخت و سنگینی را تحمل کرده و حتی وضعیت گلکسی سامسونگ شاید بدتر از آیفون اپل باشد. اما اگر با نگاه منصفانه‌تری بنگریم، برنده اصلی این مسابقه کسی نیست جز جاذبه زمین و دوست همیشگی‌اش «آقای ایزاک نیوتن»!

دوستان هیچ نگران نباشید، خوشبختانه گوشی‌های اریک دارای ضمانت طلایی شرکت Square Trade بوده و حتی چنین مواردی از خسارت را نیز جبران می‌کند. اگر از مقایسه شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش در اینجا و آنجا به شگفت آمده‌اید، لازم است به استحضار برسانیم که این دست گارانتی ها در آنجا کم نیست!

اما سوالی که مطرح کردنش خالی از لطف نیست آنکه، نظر شما کاربران گرامی زومیت درباره کیفیت خدمات پس از فروش به خصوص در بازار IT کشور چگونه است؟ آیا هرگز از گارانتی محصولات خریداری شده استفاده کرده‌اید؟ آیا در کشور ما، گارانتی ارزش صرف هزینه بیشتر در هنگام خرید را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات