تیزر اسپیگن عرضه‌ی آیفون 6s و آیفون 6s پلاس را در رنگ رز گلد تایید کرد

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش کمپانی اسپیگن که در زمینه‌ی تولید قاب‌های آیفون فعالیت می‌کند، عرضه‌‌ی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس را در رنگ طلایی یا همان رز گلد تایید کرد.این کمپانی با انتشار تیزری از قاب‌های خود که برای نسل جدید آیفون‌های اپل توسعه یافته، نشان داد که باید در انتظار عرضه‌ی نسخه‌ی طلایی آیفون به بازار باشیم.
تبلیغات

 کمپانی اسپیگن با انتشار تیزری تصویری عرضه‌ی نسل جدید آیفون‌های اپل را در رنگ رز گلد تایید کرد. این کمپانی در تیزر تصویری خود از شعار "A New Color Has Bloomed" استفاده کرده است. اپل پیش از این از این رنگ در شماری از اپل واچ‌های خود استفاده کرده بود. برخلاف اپل واچ‌های رز گلد اپل که در واقع همان نسخه‌ی ادیشن از این ساعت هوشمند بودند، در آیفون‌های جدید با این رنگ خبری از بکارگیری طلا نخواهد بود و تنها رنگ این گوشی‌های هوشمند رز گلد انتخاب شده است.

اسپیگن در فروشگاه آمازون لیستی از قاب‌های جدید را برای آیفون 6s و آیفون 6s پلاس قرار داده، اما در این بین خبری از آیفون 6c نیست. پیش از اخباری منتشر شده بود که نشان از معرفی آیفون 6c با صفحه‌ی نمایش ۴.۷ اینچی به همراه دو نسخه‌ی دیگر آیفون داشت. انتظار می‌رود اپل آیفون‌های جدید خود را در جریان مراسم خود که ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد، روانه‌ی بازار کند.

انتظار می‌رود اپل آیفون‌های جدید خود را به همراه آلومینیوم سری ۷۰۰۰ که پایداری بیشتری دارد، در کنار فناوری‌هایی نظیر فورس تاچ روانه‌ی بازار کند. از سایر تغییرات در این نسخه می‌توان به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در پشت به همراه لنز متشکل از ۶ المان اشاره کرد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی آیفون‌های جدید باید به تراشه‌ی A9 و همچنین حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات