معرفی دو گوشی جدید از Obi Worldphone، کمپانی مدیر عامل سابق اپل

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی Obi دو گوشی هوشمند میان رده را با طراحی ظاهری جذاب و سخت‌افزار قابل قبول روانه بازار کرده است. از آنجایی که یکی از بنیان‌گذاران کمپانی Obi، جان اسکالی - مدیرعامل سابق اپل است، محصولات این کمپانی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
تبلیغات

۳۰ سال پیش، جان اسکالی پس از برکناری استیو جابز، مدیرعامل اپل شد. وی در سال ۱۹۹۳ و پس از مجموعه‌ای از تصمیمات اشتباه اخراج شد، اما هیچ وقت از حوزه‌ی فناوری خارج نشد. وی در تاسیس کمپانی MetroPCS Wireless نقش داشت که کمی بعد به تصاحب T-Mobile در آمد. اسکالی اخیرا نیز به عنوان یکی از بنیان‌گذاران Misfit Wearables شناخته شد.

کمپانی Obi Worldphone، تولیدکننده‌ی جدید تلفن‌های هوشمند است که تلاش می‌کند بازار گوشی‌های میان رده را هدف قرار دهد. این کمپانی سال گذشته ۵ گوشی هوشمند را در کشور امارات عرضه کرد و بنا به ادعای خود این کمپانی حالا ۵ درصد از سهم بازار این کشور را در اختیار دارد.

Packaging ObiWorldphone SF1

شب گذشته اُبی دو تلفن جدید را با نام‌های SF1 و SJ1.5  رونمایی کرد. SF1 از اتصال 4G/LTE پشتیبانی می‌کند و به صفحه‌نمایش ۵ اینچ مجهز شده است. این گوشی قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار شود. گوشی دیگر کمپانی Obi با نام SJ1.5 از اتصال 3G پشتیبانی می‌کند و قیمت آن ۱۲۹ دلار است. هر دو تلفن از ماه آینده راهی بازار مصرف کننده می‌شوند. این کمپانی در تلاش است تا دو گوشی جدید خود را تا سال ۲۰۱۶در ۵۰ بازار مختلف دنیا عرضه کند.

ObiWorldphone SJ1.5 05.0

SF1 به صفحه نمایش 1080p مجهز شده و SJ1.5 از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پشتیبانی می‌کند. SF1 همچنین از پردازنده‌ی Snapdragon 615، دو یا سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره می‌برد. امکان افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی از طریق درگاه میکرو SD نیز وجود دارد. از نظر دوربین هم این گوشی به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX214 شرکت سونی مجهز شده است. دوربین جلو آن ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته شده تا علاقمندان عکاسی سلفی نیز به سمت این گوشی گرایش پیدا کنند. SF1 همچنین از صدای ۷.۱ کاناله دالبی پشتیبانی می‌کند و دو میکروفون برای لغو نویز صدا دارد. از نظر باتری نیز SF1 کم نگذاشته و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای آن در نظر گرفته است.

ObiWorldphone SF1 05.0

هر دو گوشی جدید Obi به نسخه‌ی اصلاح شده‌ای از اندروید آبنبات چوبی مجهز شده‌اند که LfeSpeed نامیده می‌شود.

حال باید منتظر ماند و دید کاربران از محصولات این کمپانی استقبال خواهند کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات